Gå til innhold

Linsekontroll, Interoptik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bruker Interoptik? Hva betaler dere i såfall for en linsekontroll?

Videoannonse
Annonse
Gjest HæppiSkvætten
Skrevet

Jeg har brukt de, og da kostet bare en linsekontroll 450kr. Men de vil gjerne prakke på deg årsavtale for å få linser billig, og kontroll ved behov. Denne årsavtalen betaler du rundt 1500kr for. Da får du linser til 30-40%avslag. Det vil lønnes å ikke bruke denne årsavtalen, men å betale det det koster for en årlig linsekontroll og bestille linsene (som du får anbefalt av Interoptik) via internett.

Mvh

Meg

Gjest Rødtoppen
Skrevet
Jeg har brukt de, og da kostet bare en linsekontroll 450kr. Men de vil gjerne prakke på deg årsavtale for å få linser billig, og kontroll ved behov. Denne årsavtalen betaler du rundt 1500kr for. Da får du linser til 30-40%avslag. Det vil lønnes å ikke bruke denne årsavtalen, men å betale det det koster for en årlig linsekontroll og bestille linsene (som du får anbefalt av Interoptik) via internett.

Mvh

Meg

Enig med deg! Jeg å bruker Interoptik, og betaler 450 kr hvert halvår for kontroll. De er veeldig flinke til å skulle overtale deg til å kjøpe linser der, men når det kommer til pris på linser er internett uansett billigere!! Spes de sidene hvor du ikke trenger betale porto, toll eller noe! :sjarmor:

Gjest Gjest_Hawkeye_*
Skrevet

*forbanner optikeren min som tydeligvis har gått inn i den dyreste kjeda som eksisterer*

Er de like dyre når det gjelder linser?(Dailies om noen vet)

Gjest Gjest_Hawkeye_*
Skrevet
Denne årsavtalen betaler du rundt 1500kr for. Da får du linser til 30-40%avslag. D

Mvh

Meg

Denne prisen(1500kr) er ikke inkludert linser vel?

Skrevet

Beklager sein svar. Denne prisen er ikke medregnet linsene, de får du rabatt på dersom du betaler denne årsavtalen. Du har ingen plikt til å betale annet enn linsekontrollien. Der får du vite hvilken styrke og merke de anbefaler. Da kan du bestille fra f.eks. Lensway.no. De har en utrolig rask leveringstid.

Mvh

Meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...