Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr jeg hadde kjennskap til for mange år siden. Første gang da jeg avviste han for ti år siden siden da har det vært en sky med konflikt som bla anmeldte jeg han for stalking, Xen min kranglet med han og krangling på SoMe i en periode. Møtte han egentlig nå nylig via tilfeldighet da han startet i samme bedrift der hvor jeg jobber. Jeg er singel og egentlig klar for forhold, kunne gjerne vært han, men tror kanskje det blir litt dumt å sikte den retning med tanke for en konfliktfylt bakgrunn. Har sjekket om han er singel og det var han. Hva synes dere?

K32

Anonymkode: 5edfb...b10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

K32

Jeg hater gamle damer...

Anonymkode: 331b2...24b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hater gamle damer...

Anonymkode: 331b2...24b

🤭😂

Anonymkode: dbbd5...716

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For at forhold skal være behagelig og sunt, burde den slett ikke baseres på mangel av alternativer. Du har anmeldt fyren for stalking og det er en svært alvorlig grep man tar. Bare tanken på å gå inn i forhold er helt absurd

Anonymkode: b3647...23e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huffa meg. Hvor en person kan forandres bare fordi man ble litt eldre. Fra ei skyhøy spydig berte til en "moden logisk tenke" Ulve tispe 

Anonymkode: ba48d...3d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

det vært en sky med konflikt som bla anmeldte jeg han for stalking, Xen min kranglet med han og krangling på SoMe i en periode.

Og alt dette har bare vært drivkraft for kjærlig og attraktivitet?

Anonymkode: d66f5...3f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo alltid prøve, gamle konflikter eksisterer ikke den dag idag med unntak av den anmeldelsen som vil være med han livet ut. 

Anonymkode: 23d04...49a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Huffa meg. Hvor en person kan forandres bare fordi man ble litt eldre. Fra ei skyhøy spydig berte til en "moden logisk tenke" Ulve tispe 

Anonymkode: ba48d...3d1

Hun ble "moden" 

Anonymkode: abd68...b34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...