AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Spørsmål primært til kvinner: Alle menn kjenner en «slask». Som har en lojal partner. Og vi kjenner ærlige, «skikkelige» menn. Som blir forlatt. Nesten som om det finnes noe «je ne sais quoi» som gjør at noen blir tilgitt det meste, andre ikke. Alle vil nok gjerne ha en perfekt og feilfri partner. Men siden slike finnes bare i «kvinnebøker», hva må mannen ha eller gjøre for at du skal bli nærmest uansett? Og hva må mannen ha/gjøre for at du drar nærmest uansett? Selv har jeg sider som min kjære burde sette pris på, og sider som jeg kan forstå irriterer. Akkurat som hun har. Anonymkode: bed68...caf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Det handler jo ikke bare om at han har "noe", det handler vel like mye (eller kanskje enda mer) om hva hun tolererer. En mann en kvinne dumpet på første feiltrinn, kan få ørten sjanser hos en annen kvinne. Og så handler det om hvor låst man er, har man barn for eksempel, eier man bolig sammen, er man økonomisk avhengig av den andre, har man vært gift i ørten år og det går utover masse venner og slekt osv.. Klarer man seg alene? Anonymkode: 52502...355
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Skrevet 22. juli 2023 Det som fikk meg til å dra var flere år med utroskap, alkoholisme og psykisk vold mot meg og barna. Det som gjor at jeg holdt ut i så mange år? Det økonomiske aspektet og alle lovnader om at han skulle skjerpe seg. Til slutt dro jeg pga barna. Klarte å dekke over det (trodde jeg) første 4-5 årene til barna, men til slutt merket dem det også. Nå er det ett år siden jeg flyttet ut. Jeg har aldri hatt det bedre, økonomien er faktisk ikke så mye verre. Men nå går ikke det penger på alkohol og røyk heller.. Så leier jeg leilighet. Anonymkode: e869a...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå