Gå til innhold

Plutselig er han fraværende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Har pratet en del med en fyr nå. Han har nå i en og halv uke hatt veldig lyst til å møtes. Men av forskjellige årsaker passet det ikke for noen av oss frem til i dag. Vi avtalte da for en uke siden at vi skal møtes i dag. Vi har pratet sammen hver dag. Men så, plutselig for 2 dager siden var han veldig fraværende. Jeg tenkte jaja, vi har jo pratet mye hver dag, greit med pause liksom man trenger ikke å være oppå hverandre hele tiden. Men så.. spurte jeg han i går om vi skal møtes i dag. Da sa han ja. Men han var liksom så kort, og… jeg vet ikke. Merket bare at han var annerledes. Har ikke hørt noe fra han og vi skal liksom møtes om 3 timer. 

Det er helt greit for meg om han har ombestemt seg. Men det hadde jo vært fint å si ifra eller bare si. Sorry, men jeg ønsker ikke å møtes likevel. 
Hva gjør jeg nå? 😅

Anonymkode: bc4fb...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du møter han😊 Dere har avtale, han har bekreftet at han møter deg! Det hadde vært rart å bekrefte en avtale og så ikke møte. Hva slags personer gjør det liksom?😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du blir usikker, først blir han stille så bekrefter han bare kort og kaldt. Pass deg så du ikke endet med en av/på type som bare slår av etter hvordan det passer ham.

Anonymkode: cad53...e2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner godt at du blir usikker, først blir han stille så bekrefter han bare kort og kaldt. Pass deg så du ikke endet med en av/på type som bare slår av etter hvordan det passer ham.

Synes det er så merkelig. Skrev til han ista og spurte han hvor mye kl vi skal møtes. Han har ikke svart. Har egentlig lyst til å bare slette han på messenger. Men samtidig ikke. Det blir å gjøre det litt for enkelt for han. Synes at han fint heller kan være ærlig å si hva det er for noe. Enn å bare ignorere meg sånn her 😕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er så merkelig. Skrev til han ista og spurte han hvor mye kl vi skal møtes. Han har ikke svart. Har egentlig lyst til å bare slette han på messenger. Men samtidig ikke. Det blir å gjøre det litt for enkelt for han. Synes at han fint heller kan være ærlig å si hva det er for noe. Enn å bare ignorere meg sånn her 😕

Har han sett at du har skrevet?  Ikke tenk på at det hadde blitt for enkelt for ham, hvis dette gjør deg usikker og gir deg en dårlig følelse kan du skrive at du ikke vil møtes likevel og ønsker ham en fin dag. Det er helt ok, tenk på deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har han sett at du har skrevet?  Ikke tenk på at det hadde blitt for enkelt for ham, hvis dette gjør deg usikker og gir deg en dårlig følelse kan du skrive at du ikke vil møtes likevel og ønsker ham en fin dag. Det er helt ok, tenk på deg selv. 

Nei. Han har ikke sett meldingen. Men han har vært aktiv flere ganger i dag. Så det er nok ikke sånn at han sover eller noe. Irriterer meg bare skikkelig at han oppfører seg sånn her. Så mye bedre å bare være ærlig å direkte. Slippe å kaste bort tid og krefter. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 
Fikk svar fra han. Han svarte: tørr ikke. Altså at han ikke tør å møte meg. 
Jeg svarte: At jeg skjønte at noe ikke stemte og at det er fint at han er ærlig om det så slipper jeg å gå rundt å gruble over hva som er galt. 
Så svarte han: Jeg er ikke klar. Ingenting galt. 

Skjønner ingenting jeg. Kan jo hende han fikk kalde føtter 😕 men nå vet jeg hvertfall at det ikke blir noe data 😕

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe du trenger å skjønne.. Sikkert en med litt avvikende tilknytningsstil, de har lett for å få kalde føtter. 

Godt at du går videre, og finner en som ikke trekker seg så lett 😊

Anonymkode: 5bcc4...da5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ts her. 
Fikk svar fra han. Han svarte: tørr ikke. Altså at han ikke tør å møte meg. 
Jeg svarte: At jeg skjønte at noe ikke stemte og at det er fint at han er ærlig om det så slipper jeg å gå rundt å gruble over hva som er galt. 
Så svarte han: Jeg er ikke klar. Ingenting galt. 

Skjønner ingenting jeg. Kan jo hende han fikk kalde føtter 😕 men nå vet jeg hvertfall at det ikke blir noe data 😕

Synd,  men fint han var ærlig da. Men nå vet du det til neste gang, ikke ignorer magefølelsen din, du merker det når noen "slår av". 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk skikkelig skummelt å møte en fremmed en har møtt på nett. Så skjønner han godt. Lettere å være åpen og avslappet på mld enn i virkeligheten. Godt du fikk svar av han. Tross alt lettere å gå videre da.

Anonymkode: ae6f5...73e

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er faktisk skikkelig skummelt å møte en fremmed en har møtt på nett. Så skjønner han godt. Lettere å være åpen og avslappet på mld enn i virkeligheten. Godt du fikk svar av han. Tross alt lettere å gå videre da.

Men hvorfor er en på nettdating da hvis en uansett ikke tør å møte folk ?

Henger ikke på greip hos meg. Det er jo det minste du må klare hvis du skal være på en dating app ..å møte fremmede folk. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Før i tida så møtte jeg og venninnene mine typer fra nettby og kjørte lange bilturer midt på natta osv. 😅

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (13 timer siden):

Men hvorfor er en på nettdating da hvis en uansett ikke tør å møte folk ?

Henger ikke på greip hos meg. Det er jo det minste du må klare hvis du skal være på en dating app ..å møte fremmede folk. 

Mange ensomme m psykiske lidelser

Anonymkode: 269ed...78e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...