Gå til innhold

Når bør man legge inn «aksjer»?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er i starten av prøveperioden og veldig ivrig på å få dette til. Mannen er på jobbreise under eggløsningen min neste gang, og vi vurderer om jeg rett og slett skal ta turen og besøke han. Ettersom det er 3-4 timer å kjøre så blir det med at vi legger inn aksjene èn gang for neste eggløsning. Så NÅR bør vi få til det, om man skal velge èn dag? Bruker eggløsningstester. Burde jeg dra ved første positive eggløsningstest og elslim eller bør jeg vente enda litt mer og nærme eggløsningen? 

Anonymkode: d8961...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde dratt dagen du får positiv eggløsningstest. Som regel er eggløsning 12-24 timer etter. Sæden kan overleve i flere dager i skjeden.

Anonymkode: 52a69...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nettopp funnet ut av jeg er gravid. Vi hadde sex de to dagene før eggløsning, da hadde jeg positiv test. Det fungerte tydeligvis veldig bra og den satt på første prøveperiode! Lykke til 

Anonymkode: 81321...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har nettopp funnet ut av jeg er gravid. Vi hadde sex de to dagene før eggløsning, da hadde jeg positiv test. Det fungerte tydeligvis veldig bra og den satt på første prøveperiode! Lykke til 

Anonymkode: 81321...eec

Gratulerer!🥰 så spennende!

Anonymkode: d8961...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...