AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Mange av dere kvinner har jo ingen motforestillinger mot å piffe opp sexlivet med eks. dildo mener jeg. Også alene. Slike dokker jeg tenker på av den mest realistiske typen koster riktignok en formue. Tror du kan kjøpe versjoner som kan snakke også, om et noe begrenset ordforråd. Går vel stort sett i noe som; "hey daddy, do you wan`t to....?) Hadde du bedt typen velge mellom deg eller dokka? Anonymkode: ed551...639
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Det ville aldri skjedd. Mannen min er ikke tilbakestående. Anonymkode: d0045...876 8 2 10
PITTY Skrevet 22. juli 2023 #4 Skrevet 22. juli 2023 Iso1 skrev (1 minutt siden): Hadde tenkt; fint, da slipper jeg. Eller trekant?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 Hvor mange kvinner i forhold tror du bruker dildoer? Har aldri brukt det når jeg er i forhold. Anonymkode: 86d48...f5b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 Jeg er med på at det er en asymmetri her som kommer av samfunnets ulike forventninger til menn og kvinner. Menn forventes å skaffe seg sex når de vil, og mannlig seksualitet betraktes som noe skittent og farlig. Kvinner forventes å være dydige, og kvinners seksualitet er velduftende og ufarlig. Men sexdukke var et dårlig eksempel. En sånn «silikon-vagina» er en bedre analogi til dildoen som alle kvinner har. Og jeg tror at det er ganske tabu for menn å eie en slik. Anonymkode: 8a03c...ba5 5 1
Iso1 Skrevet 22. juli 2023 #7 Skrevet 22. juli 2023 PITTY skrev (6 minutter siden): Eller trekant? Haha, åh nei du! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er med på at det er en asymmetri her som kommer av samfunnets ulike forventninger til menn og kvinner. Menn forventes å skaffe seg sex når de vil, og mannlig seksualitet betraktes som noe skittent og farlig. Kvinner forventes å være dydige, og kvinners seksualitet er velduftende og ufarlig. Men sexdukke var et dårlig eksempel. En sånn «silikon-vagina» er en bedre analogi til dildoen som alle kvinner har. Og jeg tror at det er ganske tabu for menn å eie en slik. Anonymkode: 8a03c...ba5 Det har du helt rett i. Kvinne med vibrator og womanizer er seksuelt frigjørende, det er vakkert, nesten kunstnerisk. Kvinnen tar ansvar for egen nytelse, noe som kvinner ser på som å være "en sterk, selvstendig kvinne". Mann med fleshlight eller en annen form for gummivagina er grisete og skitten. Mange kvinner ser på det som noe ekkelt og heslig, og gir overgreps-vibber. Har selv hørt venninner si at om kjæresten kom hjem med en fleshlight hadde det rett og slett blitt samlivsbrudd. Men selv har de x antall sex-leketøy i nattbordskuffen...... Anonymkode: b693a...11c 6 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #9 Skrevet 22. juli 2023 PITTY skrev (8 minutter siden): Eller trekant? Der en av deltagerne er en sekk ? Det er det jeg absolutt ikke forstår som mann, hvorfor ønsker en dukke, det må jo være enda mindre gøy enn damer som bare ligger der og sprer beina og tenker du skal gjøre alt. Anonymkode: c993d...ee0 1
Flintis Skrevet 22. juli 2023 #10 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Der en av deltagerne er en sekk ? Det er det jeg absolutt ikke forstår som mann, hvorfor ønsker en dukke, det må jo være enda mindre gøy enn damer som bare ligger der og sprer beina og tenker du skal gjøre alt. Anonymkode: c993d...ee0 Kanskje han har en sånn dame og dukken kan monteres i andre stillinger. Sikkert lettere å få i stemning også.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #11 Skrevet 22. juli 2023 Flintis skrev (1 minutt siden): Kanskje han har en sånn dame og dukken kan monteres i andre stillinger. Sikkert lettere å få i stemning også. Ja men da er fort Fleshlight like greit da kan du jo stå i alle retninger, eneste forskjellen blir om en har en dukke som støter i mot på en naturlig måte. Men da tipper jeg en fort er i prisen rundt en god bruktbil. Anonymkode: c993d...ee0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #12 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor mange kvinner i forhold tror du bruker dildoer? Har aldri brukt det når jeg er i forhold. Anonymkode: 86d48...f5b Mange, vil si de aller fleste. Men kjæresten min har en sexdukke. Jeg har til og med se han brune den. Litt spesielt, men utrolig opphissende. Anonymkode: 80468...533 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #13 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange, vil si de aller fleste. Men kjæresten min har en sexdukke. Jeg har til og med se han brune den. Litt spesielt, men utrolig opphissende. Anonymkode: 80468...533 Bruke* Anonymkode: 80468...533
PITTY Skrevet 22. juli 2023 #14 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Der en av deltagerne er en sekk ? Det er det jeg absolutt ikke forstår som mann, hvorfor ønsker en dukke, det må jo være enda mindre gøy enn damer som bare ligger der og sprer beina og tenker du skal gjøre alt. Anonymkode: c993d...ee0 Eller en dame som står i doggy med fjeset godt plantet i puta, og hører ikke et pip. Relativt "sekk" det også. Litt mer lukt kanskje...
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #15 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det har du helt rett i. Kvinne med vibrator og womanizer er seksuelt frigjørende, det er vakkert, nesten kunstnerisk. Kvinnen tar ansvar for egen nytelse, noe som kvinner ser på som å være "en sterk, selvstendig kvinne". Mann med fleshlight eller en annen form for gummivagina er grisete og skitten. Mange kvinner ser på det som noe ekkelt og heslig, og gir overgreps-vibber. Har selv hørt venninner si at om kjæresten kom hjem med en fleshlight hadde det rett og slett blitt samlivsbrudd. Men selv har de x antall sex-leketøy i nattbordskuffen...... Anonymkode: b693a...11c Her er du inne på noe. Noe er altså estetikk, noe er griseri. Selv om motiv og resultat er komplett identisk. Anonymkode: ed551...639 3
PITTY Skrevet 22. juli 2023 #16 Skrevet 22. juli 2023 Flintis skrev (12 minutter siden): Kanskje han har en sånn dame og dukken kan monteres i andre stillinger. Sikkert lettere å få i stemning også. Eller du kan kjøpe en brukt og litt mørbanket en på Finn.no. Etter mye bruk er dokka sikkert litt mer lealaus i festene. Kjennes kanskje mer livlig ut..?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #17 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Mange av dere kvinner har jo ingen motforestillinger mot å piffe opp sexlivet med eks. dildo mener jeg. Også alene. Slike dokker jeg tenker på av den mest realistiske typen koster riktignok en formue. Tror du kan kjøpe versjoner som kan snakke også, om et noe begrenset ordforråd. Går vel stort sett i noe som; "hey daddy, do you wan`t to....?) Hadde du bedt typen velge mellom deg eller dokka? Anonymkode: ed551...639 Jeg hadde ikke brydd meg, så lenge han betalte for den med egne penger, ikke fra familiebudsjettet. Anonymkode: 47549...cb9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #18 Skrevet 22. juli 2023 Hvordan hadde dere som menn reagert da, om hun hadde en dukke som var langt mer sexy enn deg som hun pulte på? Det er noe helt annet enn en dildo. Fleshlight og dildo kan sammenlignes. Jeg har ikke dildo, i alle fall ikke en som ligner en penism syntes der blir for vulgært. Onani er onanii, sex er sex det skal være forskjellig. Hjelpemiddel til å runke syntes jeg er ok, Fleshlight er jeg mindre glad i på samme måte som jeg er med naturtro dildoer. Onani skal ikke være substitutt for sex. Anonymkode: 9d7a0...9f3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #19 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke brydd meg, så lenge han betalte for den med egne penger, ikke fra familiebudsjettet. Anonymkode: 47549...cb9 Ikke fra sparegrisen til barna altså.. Anonymkode: ed551...639 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #20 Skrevet 22. juli 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Mange, vil si de aller fleste. Anonymkode: 80468...533 Dersom du tror på kondomeriet sine reklamer, ja. De skal tross alt normalisere dildoer og få oss til å kjøpe mer Anonymkode: 86d48...f5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå