Gå til innhold

Forslag til dating app å prøve

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i et halvt år nå. 

Prøvd Møteplassen der jeg traff noen menn som ikke var min greie og noen som skremte meg litt.  

Prøvd Happn fant ingen som var min type her heller. 

Prøvd sukker, der jeg bare traff menn som var interessert i min profil fordi jeg hadde svart ærlig om sexpreferanser og dermed var de kun ute etter sex og noen menn som ville ha meg som prosjekt/ lære meg en lekse.

Prøvd Match der jeg traff noen som ville fort ha meg på WhatsApp (sannsynligvis gift), ellers masse likes men ingen kommunikasjon. 

Prøvd Tinder der det ikke skjer noe Som helst for meg - stille som graven. 

Prøvd okcupid der det skjer veldig lite. Jeg får svar om jeg kommuniserer, men mennene sier aldri noe om jeg ikke holder samtalen gående, så regner med de ikke er særlig interessert, men veldig hyggelige. Og her også en del catfish og nesten kun fra det amerikanske kontinent. 

Prøvd q500 men webside er så slitsom at jeg orker ikke. 

Noen forslag til ny plattform jeg kan prøve, når jeg kjeder meg? 

Anonymkode: 59fbb...c9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du 20+ eller 30+? Alder har litt å si for hvilken app som funker best. 

Anonymkode: 7cd2d...1f8

AnonymBruker
Skrevet

Facebook dating, Tinder og Match har alle fungert for meg 😊

Anonymkode: 40ba8...207

AnonymBruker
Skrevet

Når du kjeder deg? Har du et mål med dette, annet enn ren tidtrøyte og underholdning? 

Uansett ville jeg gitt Tinder en ny sjanse, men legg ned litt jobb i profilen din. Jeg mistenker at du tar veldig lett på det. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Yup, og jeg er attpåtil mann. 

Anonymkode: b4998...fe2

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Når du kjeder deg? Har du et mål med dette, annet enn ren tidtrøyte og underholdning? 

Uansett ville jeg gitt Tinder en ny sjanse, men legg ned litt jobb i profilen din. Jeg mistenker at du tar veldig lett på det. 

Yup, og jeg er attpåtil mann. 

Anonymkode: b4998...fe2

Joda, det er for det meste tidtrøyte og underholdning, må nesten se på det slik, lite sjans for å finne noe. Men ser nok på det slik at skulle det dukke opp noen jeg faktisk liker, så tar jeg det seriøst. 

Skrevet

Tror det er mye av det samme, app'ene har et ok representasjon av befolkningen, men med en overrepresentajon av useriøse menn. 

Min anbefaling er å se litt er på bio, om hva de skriver om seg selv, og hvordan  de svarer, skriver de noe med substans eller bare enkle setninger? 

Tror nok det er veldig mange flott menn som er på disse stedene, men vanskelig å plukke ut, utelukkende på et eller to bilder. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ingen menn er kjekke nok for det så håper jeg for din del at du selv er ekstremt pen og sexy

Anonymkode: 2f893...34b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis ingen menn er kjekke nok for det så håper jeg for din del at du selv er ekstremt pen og sexy

Det kan handle om mye mer en bare kjekk. 

Anonymkode: 5c87d...c39

AnonymBruker
Skrevet

Match er bra (mann)

Anonymkode: 334ac...db5

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortell meg. Hvorfor er ingen av de titalls tusen profiler (bilder) "interessante" nok? Og hvis det plutselig skulle dukke opp en fyr som er "interessant" nok, hva er sannsynligheten for å få han med mindre man selv er tilsvarende fantastisk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fortell meg. Hvorfor er ingen av de titalls tusen profiler (bilder) "interessante" nok? Og hvis det plutselig skulle dukke opp en fyr som er "interessant" nok, hva er sannsynligheten for å få han med mindre man selv er tilsvarende fantastisk?

Tror du på det 10 prosent menn er best? 

Jeg er ikke ts, så vet ikke med henne.

Men det er fullt mulig å syns at noen er kjekk, men at det er noe med dem som bare ikke er rett for deg. En mann er kjekk, men han er veldig sporty og har hund, jeg føler ikke at jeg er like sporty, det er bare noe som ikke føles forenelig mellom oss to, så sier nei. Neste mann, jeger, fine øyne, koslig smil, men nei, jeg er glad i bambi. Så neste mann han har 3 barn, jeg vet ikke om jeg er klar for en morsrolle, neste. Osv, neste fyr party hard, ikke rett neste. Åsså kan jo en person være objektivt kjekk, eller du ser han har gode kvaliteter, men det bare er ikke for deg, ingen tiltrekking uten å vite hvorfor. Det betyr ikke at jeg er best, vi er bare ikke rett, å det er ikke personlig, det er tilfeldig. Jeg ser etter en snill mann med humor som min. 

Den jeg finner interesangt nok, trenger ikke å være den ts finner interesang nok, vi er ikke samme person, vi har ulike behov og trekk og ønsker for livstil. Å om vi liker samme mann, vel da får vel bare tiden vise om han er interisert i en av oss. Slikt går jo alle veier, det er mange menn som liker oss men vi liker ikke dem, å mange menn vi liker som ikke liker oss, sånn er bare livet, vi må jo bare holde ut til det er gjensidig 🤷‍♀️

Er du redd for å ikke være kjekk nok? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du på det 10 prosent menn er best? 

10%? Her er det jo snakk om 0%. Av tusener på tusener av menn.

Det at dere ikke skjønner at det er her problemet ligger er meg en gåte. Tror dere seriøst at det er datingappen som er problemet? Eller at det er alle menn som er problemet?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hinge

Eneste «date appen» jeg har møtt folk jeg faktisk har giddet å treffe i det virkelige liv også.

Anonymkode: c0233...b75

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen tilstrekkelig " appealing"...  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

10%? Her er det jo snakk om 0%. Av tusener på tusener av menn.

Det at dere ikke skjønner at det er her problemet ligger er meg en gåte. Tror dere seriøst at det er datingappen som er problemet? Eller at det er alle menn som er problemet?

0 prosent av de ts har møtt, er ikke det samme som 0 prosent i norge, der ts bor, eller i verden. Det er en del menn som ikke er på apper også. 

Jeg har ikke sakt at noen er problemet, jeg sier at folk er ikke stygge eller ute av stand til å møte noen bare fordi ts ikke matcher med dem, eller ts, om det ikke blir match fra dem. Å det å bli tiltrukket gjennom en skjerm er anderledes enn å bli tiltrukket ansikt til ansikt. Det fratar oss bruken av de fleste sansene våre, så jo apper er til en grad et problem. Men også en ressurs, spørs hvor flaks man har, og hva man prefererer, og hvor lite sjangs man har til å møte noen hvor man fysisk befinner seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har vært singel i et halvt år nå. 

Prøvd Møteplassen der jeg traff noen menn som ikke var min greie og noen som skremte meg litt.  

Prøvd Happn fant ingen som var min type her heller. 

Prøvd sukker, der jeg bare traff menn som var interessert i min profil fordi jeg hadde svart ærlig om sexpreferanser og dermed var de kun ute etter sex og noen menn som ville ha meg som prosjekt/ lære meg en lekse.

Prøvd Match der jeg traff noen som ville fort ha meg på WhatsApp (sannsynligvis gift), ellers masse likes men ingen kommunikasjon. 

Prøvd Tinder der det ikke skjer noe Som helst for meg - stille som graven. 

Prøvd okcupid der det skjer veldig lite. Jeg får svar om jeg kommuniserer, men mennene sier aldri noe om jeg ikke holder samtalen gående, så regner med de ikke er særlig interessert, men veldig hyggelige. Og her også en del catfish og nesten kun fra det amerikanske kontinent. 

Prøvd q500 men webside er så slitsom at jeg orker ikke. 

Ja, Bumble. Jeg er mann, og med alle kvinner som klager over mas på vanlige datingplattformer er det de som må starte samtalen her om det blir match. Det gjør sikkert filtreringsprosessen enklere. 

Anonymkode: e45ae...edb

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, Bumble. Jeg er mann, og med alle kvinner som klager over mas på vanlige datingplattformer er det de som må starte samtalen her om det blir match. Det gjør sikkert filtreringsprosessen enklere. 

Anonymkode: e45ae...edb

Syns jeg alltid starter samtaler, begynner å føle meg fryktelig masete 😛

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hinge

Eneste «date appen» jeg har møtt folk jeg faktisk har giddet å treffe i det virkelige liv også.

Anonymkode: c0233...b75

Huff her må man jo vasse seg gjennom en masse 20 og 30 åringer fordi man ikke kan velge aldersgruppe uten betaling... 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Facebook dating?
Finnes det noe sånt for mer nerdy typer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...