AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Del Skrevet 22. juli 2023 Tror dere ikke gamle dama (meg) på 50 år kosta på seg brynslaminering og vippeløft i dag da 😄 Men jeg glemte å spørre hvordan jeg skal stelle disse fancy bryna. Vaske og rense ansikt som før og bare børste vippene etterpå eller? Akkurat nå ligger det som en film utenpå brynene, er det noe jeg bør prøve å beskytte ved ansiktvask? Hilsen hun som har null peiling 🤪 Anonymkode: 27d59...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror dere ikke gamle dama (meg) på 50 år kosta på seg brynslaminering og vippeløft i dag da 😄 Men jeg glemte å spørre hvordan jeg skal stelle disse fancy bryna. Vaske og rense ansikt som før og bare børste vippene etterpå eller? Akkurat nå ligger det som en film utenpå brynene, er det noe jeg bør prøve å beskytte ved ansiktvask? Hilsen hun som har null peiling 🤪 Anonymkode: 27d59...b0c Jeg har ikke tatt det (enda), men har i hvertfall lest at man skal unngå vann i 24 (?) timer etter behandlingen. Anonymkode: 57340...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Del Skrevet 22. juli 2023 Ikke få vann på/vaske de første 24 timene, etter det trenger du bare å gre gjennom dem og endre fasong slik som du vil De ser ofte litt voldsomme og markerte ut de første dagene. Jeg ble anbefalt å bruke balsam på mine (tar det på når jeg vasker håret) siden behandlingen kan slite på hårene. Anonymkode: 1b174...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #4 Del Skrevet 22. juli 2023 Aaah...tusen takk for svar 🙌 Var akkurat dette jeg lurte på 👍 Ja huff, jeg syns de ser helt grusomme ut nå, svære og mørke, som to svartsnegler 🐌🐌😅 Men jeg ble lovt at de raskt skulle bli bedre ja 😊 Anonymkode: 27d59...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Del Skrevet 23. juli 2023 Kan du legge ut bilde? Anonymkode: f3102...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 19.32): Aaah...tusen takk for svar 🙌 Var akkurat dette jeg lurte på 👍 Ja huff, jeg syns de ser helt grusomme ut nå, svære og mørke, som to svartsnegler 🐌🐌😅 Men jeg ble lovt at de raskt skulle bli bedre ja 😊 Anonymkode: 27d59...b0c Er det bedre i dag? Anonymkode: 57340...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Del Skrevet 23. juli 2023 Er dette fortsatt en ting? Fjerner de tykke og gammeldagse bryna mine nå. Anonymkode: 23ffa...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå