Gå til innhold

Brynslaminering, hvordan stelle brynene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror dere ikke gamle dama (meg) på 50 år kosta på seg brynslaminering og vippeløft i dag da 😄

Men jeg glemte å spørre hvordan jeg skal stelle disse fancy bryna. Vaske og rense ansikt som før og bare børste vippene etterpå eller? Akkurat nå ligger det som en film utenpå brynene, er det noe jeg bør prøve å beskytte ved ansiktvask? 

Hilsen hun som har null peiling 🤪

Anonymkode: 27d59...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror dere ikke gamle dama (meg) på 50 år kosta på seg brynslaminering og vippeløft i dag da 😄

Men jeg glemte å spørre hvordan jeg skal stelle disse fancy bryna. Vaske og rense ansikt som før og bare børste vippene etterpå eller? Akkurat nå ligger det som en film utenpå brynene, er det noe jeg bør prøve å beskytte ved ansiktvask? 

Hilsen hun som har null peiling 🤪

Jeg har ikke tatt det (enda), men har i hvertfall lest at man skal unngå vann i 24 (?) timer etter behandlingen. 

Anonymkode: 57340...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke få vann på/vaske de første 24 timene, etter det trenger du bare å gre gjennom dem og endre fasong slik som du vil:) De ser ofte litt voldsomme og markerte ut de første dagene.  Jeg ble anbefalt å bruke balsam på mine (tar det på når jeg vasker håret) siden behandlingen kan slite på hårene. 

Anonymkode: 1b174...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aaah...tusen takk for svar 🙌

Var akkurat dette jeg lurte på 👍         Ja huff, jeg syns de ser helt grusomme ut nå, svære og mørke, som to svartsnegler 🐌🐌😅 Men jeg ble lovt at de raskt skulle bli bedre ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 19.32):

Aaah...tusen takk for svar 🙌

Var akkurat dette jeg lurte på 👍         Ja huff, jeg syns de ser helt grusomme ut nå, svære og mørke, som to svartsnegler 🐌🐌😅 Men jeg ble lovt at de raskt skulle bli bedre ja 😊

Er det bedre i dag? 

Anonymkode: 57340...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er dette fortsatt en ting? Fjerner de tykke og gammeldagse bryna mine nå.

Anonymkode: 23ffa...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...