Gå til innhold

Hun er bifil, men har bare vært med jenter. Hvordan spørre om sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha sex med henne, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram siden jeg antar at hun ikke liker de samme fremgangsmåtene som de fleste. Det tenker jeg fordi hun ikke har hatt sex med gutter før

Anonymkode: f0cfc...324

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er lettere for henne å si til folket at hun er bifil enn at hun er lesbisk, og at det overgangen for folket hun kjenner vil akseptere det enklere når hun innrømmer det? De fleste som er homofile tar den veien i frykt for å bli skambelagt av sin legning.

Tenker det beste er å ikke ta initativet.

Skrevet

Jeg sa i noen år at jeg var bifil før jeg skjønte at jeg var homofil, fordi det var veldig vanskelig å kvitte seg med tanken om at jeg kunne/burde bli tiltrukket av en mann i fremtiden, selv om jeg i praksis aldri var det.

Jeg følte på at det var "bedre" å være bifil.

Dette er nok ganske vanlig.

Men du kan selvfølgelig gå frem forsiktig og se hvilke signaler hun gir 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er så ulike at jeg ikke skal gi noen generell fasit, men hadde en mann bare sagt at han ville ha sex med meg hadde jeg ansett ham som sosialt tilbakestående. Som attraktiv (og bifil) kvinne har jeg egentlig regnet med at de fleste menn hadde vært villige til å ha sex med meg (da jeg var singel), men de fikk da kurtisere, flørte og bygge opp spenning, tenning og lyst, ikke bare spørre om sex direkte. Det måtte ligge gjensidig interesse i lufta først. 

Jeg har forøvrig aldri truffet menn som ikke har skjønt dette med at det må bygges opp til at et slikt spørsmål er naturlig, bortsett fra noen gamle eklinger da jeg var svært ung. De var nok ikke særlig oppegående sosialt sett. Det sier seg nesten selv når de var 50- 60 år og spurte en jomfru på 14- 16 år om sex. 

Anonymkode: b408c...be7

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...