Gå til innhold

Har du opplevd en selvmotsigende date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk kontakt med en person via en datingside for noen måneder tilbake (ble kontaktet). Vi skrev litt til hverandre noen dager. Så ble det plutselig stille, dagene gikk, og jeg begynte å lure litt. Derfor sendte jeg en ny melding, da jeg lurte på om jeg hadde sagt noe galt. Hadde visst ikke det, men h*n tolket det dithen at jeg ikke ville ha noe kontakt. Av enn eller annen merkelig grunn. Skrev ingenting som tydet på at jeg ikke ville holde kontakten.

Så fortsatte vi dialogen og pratet om løst og fast. Vi ringtes faktisk en gang også, og samtalen var jo grei nok den, noe h*n også synes. For øvrig var det også på initiativ fra nevnte part. Prøvde forsiktig å hinte et par ganger om at det hadde vært hyggelig å fysisk treffes. Virket som h*n også var interessert i dette, og skulle finne en passende anledning. Hørte dog aldri noe mer fra den kanten angående dette, og foreslo det et par ganger til. Fikk bare tåkete og intetsigende svar tilbake. Kontakten ebbet så ut i ingenting. Orket selv ikke å føre dette noe videre, da jeg tross alt hadde forsøkt, og fra den andre kanten var det helt stille. 

Et par måneder senere får jeg plutselig en melding igjen. Tenkte at jaja, nå har sikkert personen fått tenkt ut litt, og valgte derfor å gi det et ny sjanse. Vi tok da opp igjen tråden litt, og en kveld gå h*n uttrykk for at h*n ville snakke litt over telefon igjen. Avtalte da et tidspunkt en dag eller to senere, men da jeg ringte fikk jeg ikke noe svar. Da satt h*n tydeligvis i en annen "samtale". H*n ringte heller aldri opp igjen eller ga noen forklaring eller øvrig beskjed. 

Dialogen var til tider like tørr og kjedelig som å se maling tørke, og meldingene i etterkant av dette var av samme slaget. Opplevde også flere ganger at det kunne gå lang tid før jeg fikk svar. Forsøkte en siste gang å få til en reell fremgang, men fikk bare samme veike svar tilbake. Så tok h*n igjen kontakt, men da tenkte jeg vel at det ikke var så farlig å svare raskt, da h*n selv til stadighet holdt på slik. Hadde som intensjon å svare, og si at jeg ikke orket dette mer, men det rakk jeg ikke gitt. Fikk plutselig en overhøvling fordi jeg ikke hadde svart på et par dager, hvor h*n langet ut i både øst og vest. Endte meg at jeg bare blokkerte fullt ut. Slikt mas gagner ingen var min konklusjon. 

Hadde ingen store forventinger, da jeg så hvordan ting utviklet seg, men jeg synes likevel det er et interessant situasjon. Noen som har opplevd lignende tilfeller?  At man får kjeft når problemet egentlig ligger hos motpart. 

Anonymkode: 8b2ff...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...