Gå til innhold

Ukjent spennende by/"storby" i USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi utelukker de mer kjente byer som vi hører oftes om,  finnes det en by vi hører lite om, men er meget interessant for en fra Norge å besøke?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (1 minutt siden):

Hvis vi utelukker de mer kjente byer som vi hører oftes om,  finnes det en by vi hører lite om, men er meget interessant for en fra Norge å besøke?

Ikke helt det du spør om, men om du er villig til å bevege litt nordover til naboen der oppe, er Montreal sannsynligvis den kuleste byen jeg har besøkt i Nord-Amerika, men jeg kjenner ikke mange fra Norge som har vært der. Skal sies at det er en sommer-destinasjon, vintrene kan være ganske kjipe.

Ellers, om du vil holde deg i USA, synes jeg Seattle var en ganske hyggelig by og som lett kan kombineres med en tur til Vancouver i Canada, som ligger bare en kort togtur unna.

Anonymkode: 26e5d...0f6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut over å få besøkt de større typiske stedene, så kunne tenkt meg til steder som Austin, Houstin, Nashville, New Orleans, Charlotte, Seattle, Portland. Noen av de kunne vært en del av en lengre tur med et par dager på hvert sted. 

Var i Miami nylig for en pitstop og det var fint for noen dager, men ikke særlig spennende by. 

Anonymkode: ac497...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Anchorage, AK

Anonymkode: 9fd25...21f

AnonymBruker
Skrevet

San Diego.

Anonymkode: 7e52d...dec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

San Diego.

Anonymkode: 7e52d...dec

Enig. Nå hører man kanskje en del om San Diego, men jeg må bare si at det er et helt fantastisk sted. La Jolla, Balboa Park, for å nevne noe. 

Anonymkode: d1fac...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...