Rebecca30 Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Er det noe som får deg til å føle deg sjalu på andres sexliv? Hvis ja, hva er det og hvordan takler du sjalusien? Jeg tror det er naturlig å føle seg sjalu eller sammenligne seg med andre noen ganger, spesielt hvis du personlig er misfornøyd på en eller annen måte. Hva utløser disse følelsene hos deg, og hvordan takler du dem?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Jeg er supermisunnelig på kvinner som blir lett kåte og som kommer uten masse arbeid. Tenk å få spontant lyst på sex. Tenk å få orgasme lett og kun av penetrering, må være en drøm. Også misunnelig på dem som ikke har fått seksualiteten ødelagt av å vokse opp i kristen seksuell renhetskultur. Anonymkode: b4970...2cd 6 1
Lorieen Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Andres sexliv er nettopp det - andres sexliv. Totalt uinteressant for meg. 6 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er supermisunnelig på kvinner som blir lett kåte og som kommer uten masse arbeid. Tenk å få spontant lyst på sex. Tenk å få orgasme lett og kun av penetrering, må være en drøm. Også misunnelig på dem som ikke har fått seksualiteten ødelagt av å vokse opp i kristen seksuell renhetskultur. Anonymkode: b4970...2cd Jeg er en av disse kvinnene. Går konstant rundt kåt når jeg er med min partner, og kommer bare man puster lett mot klitoris, og kommer ikke bare ved ren penetrering, men også av bare brystvortestimuli. Men, jeg misunner kvinner som krever og trenger langt forspill, hvor mannen vet at man trenger å jobbe litt for å få kvinnen i gang. Bruke tid, lidenskap og seksualitet for å skape den ultimate opplevelsen av velvære og nytelse. Ikke bare stikke k%Ken inn og kjøre på "fordi hun kommer jo så lett likevel".. Vi har ulike ting å stri med, men jeg tror ikke å savne/misunne hva noen andre har gjør egen opplevelse til noe bedre. Det står man ene og alene med ansvaret for selv.. Anonymkode: e9d7b...aaf 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er supermisunnelig på kvinner som blir lett kåte og som kommer uten masse arbeid. Tenk å få spontant lyst på sex. Tenk å få orgasme lett og kun av penetrering, må være en drøm. Også misunnelig på dem som ikke har fått seksualiteten ødelagt av å vokse opp i kristen seksuell renhetskultur. Anonymkode: b4970...2cd Jeg signerer dessverre denne😢 Anonymkode: 47832...d8c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Aldri i verden. Jeg er et voksent menneske og bryr meg katta i hva andre folk finner på eller hvor bra de har det på soverommet. Anonymkode: 84bd7...3a0 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Vi har ett veldig godt sexliv, bortsett fra at hun har en del lavere sexlyst enn meg, så er litt misunnelig på de som aldri trenger å være redd for avvisning Anonymkode: 61e31...804 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Har ingen interesse av andres sexliv. Det virker som om dette føles veldig privat for de aller fleste, heldigvis 😅 Anonymkode: 150a7...572
Trolltunge Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 Nei. Jeg tror jeg er veldig heldig på feltet, både angående meg selv og mannen min, fra holdninger til praksis.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 Tingene de får gjort som jeg aldri får prøvd. Ha sex med en jomfru, ha sex med en ny person, ha trekant, ha sex med noen fra et annet land, ha sex med noen som ikke er jevngammel Anonymkode: 0a922...fc8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har ett veldig godt sexliv, bortsett fra at hun har en del lavere sexlyst enn meg, så er litt misunnelig på de som aldri trenger å være redd for avvisning Anonymkode: 61e31...804 Samme her. Men vi finner stort sett en grei balanse på det. Men hadde det vært opp til meg hadde det vært en runde eller to om dagen😅 Anonymkode: 61298...355
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Men vi finner stort sett en grei balanse på det. Men hadde det vært opp til meg hadde det vært en runde eller to om dagen😅 Anonymkode: 61298...355 Jeg merker det påvirker meg mer enn jeg trodde det ville, påvirker både hvordan og hvor ofte jeg prøver meg, blir mer forsiktig, noe som egentlig ikke er meg, håper det blir bedre etterhvert, for alt annet er jo veldig bra Anonymkode: 61e31...804
Doolittle Skrevet 22. juli 2023 #13 Skrevet 22. juli 2023 Jeg ser enkelte her på forumet skriver at de suger eller runker mannen daglig. Min kone har lavere sexlyst enn meg, så slikt blir jeg litt småmisunnelig på. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #14 Skrevet 22. juli 2023 Ikke så mye jeg er misunnelig på, da vi hat et fantastisk sexliv. Men jeg er litt misunnelig på kvinner som kommer lettere enn meg. Er mye jobb for at jeg skal komme, og ofte skjer det ikke i det hele tatt. Jeg håndterer det ikke på en bestemt måte. Er vel som med alt annet man er misunnelig på folk for, man må bare tenke at man har mye annet som er bra i livet selv. Anonymkode: 6bd88...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #15 Skrevet 22. juli 2023 Jeg har ikke noe sexliv. Og selv om jeg skulle ønske jeg hadde så vil jeg ikke si jeg er sjalu. Jeg tenker på at det er mange som er i min situasjon og jeg tenker på at mange av de som har godt sexliv har andre ting i livet de er misfornøyd med. Så jeg sitter ikke og er sjalu på andres liv, for jeg forstår at de kan ha sitt de sliter med. Anonymkode: 16871...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #16 Skrevet 22. juli 2023 Sjalu og sjalu. Jeg hører at noen er i et langvarig forhold hvor dama viser at hun har lyst på mannen. Det misunner jeg dem. Her er det jeg som tar initiativ, og det går gjerne noen mnd mellom hver gang jeg får innvilget audiens. Ofte er grunnen fornuftig nok, men når det går såpass lang tid så skyldes det at minst en av partene ikke er så motivert for å lage tid. Anonymkode: 414a3...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #17 Skrevet 22. juli 2023 Jeg tror andres sexliv ofte er oppskrytt. Jeg vet hva jeg vil ha, hun har jeg funnet nå. Anonymkode: e7661...631
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #18 Skrevet 22. juli 2023 Skulle ønske samboer var åpen for at vi skal eksprimentere mer og møte andre par for sex. Ellers er jeg egentlig ganske fornøyd med deilig sex nesten daglig. Vi tar begge initiativ. Anonymkode: d106f...956
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #19 Skrevet 22. juli 2023 Sjalu blir feil å si, tenker ikke noe på andres sexliv. Men jeg har vulvodyni, så jeg er vel litt misunnelig på de som ikke har smerter i underlivet ved penetrering. Har heldigvis et godt sexliv likevel, men det legger jo en del begrensninger for oss. Anonymkode: a6322...915
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #20 Skrevet 22. juli 2023 Ja, jeg er sjalu på de som har trekant og firkant. For mni partner er dette totalt uaktuelt. Har ymtet frempå et par ganger, men det er helt uaktuelt, så det må jeg dessverre bare akseptere. Det er ikke noe som plager meg i hverdagen, men av og til kommer det en voldsom lyst til å ha trekant. Anonymkode: 9c801...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå