AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Hei! Jeg og en venninne har bestemt oss for å gå ned i vekt fordi vi begge er overvektige. Vi vil ha litt motivasjon, og lurte på om dere ville skrive enten faktisk gode motiverende ting, eller passiv agressive kommentarer slik at vi kan le litt av oss selv. Anonymkode: e7d6d...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 Å kjenne at klærne blir løsere er en god følelse 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 21. juli 2023 #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Hva med å le litt av hun her istedenfor?! Ganske komisk, men det får øyet som ser bestemme.. https://www.youtube.com/watch?v=1LAoMCpvPqk& 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 Siden du er åpen for humor 😄 Anonymkode: 51233...8b7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Del Skrevet 22. juli 2023 Minus 9kg her Konvensjonell kaloritelling og litt mer aktivitet, og nå passer ca. ingen av buksene mine lenger:P Håper jeg skal rekke å gå ned litt mer før jeg skal på ferie om 3 uker:) Anonymkode: bec7a...7bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Del Skrevet 22. juli 2023 Anbefaler podcasten «Far murder». Det er en selvhjelpspodcast for å hjelpe og motivere folk ut av overspising samtidig som de også tar et opprør med diettkultur og dårlige strategier. Føler at jeg lærer mye om meg selv og egne tankemønstre samtidig som tonen er lett og humoristisk. Anonymkode: c8730...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #8 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anbefaler podcasten «Far murder». Det er en selvhjelpspodcast for å hjelpe og motivere folk ut av overspising samtidig som de også tar et opprør med diettkultur og dårlige strategier. Føler at jeg lærer mye om meg selv og egne tankemønstre samtidig som tonen er lett og humoristisk. Anonymkode: c8730...ab3 Fat Murder, i presume? 😅 Anonymkode: b50c3...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 26. juli 2023 #9 Del Skrevet 26. juli 2023 Jeg har ikke vekt hjemme noe som er gull. Jeg tvinger meg selv til å gå minst 10.000 skritt hverdag. Unngå sukker Faste fra kl 20.00 til 11.00. Prøver å spise et eple før hvert måltid Kaloriunderskudd Etter 4 dager har jeg gått ned 1 kg, føler meg stolt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #10 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg sikter meg inn på et bestemt arrangement eller liknende, nå jobber jeg mot årests julebord. Har et kortsiktige mål i mellom. Anonymkode: c3cc1...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #11 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 23.47): Siden du er åpen for humor 😄 Anonymkode: 51233...8b7 Det er jammen meg sant også. Har lagt på meg noen kilo det siste halvåret, føler meg helt jævlig. Stor kontrast til hvor fantastisk jeg føler meg når jeg er slank. Nå skal jeg ta i et tak og skjerpe meg. Anonymkode: 0ada4...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #12 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 23.47): Siden du er åpen for humor 😄 Anonymkode: 51233...8b7 Ikke kun humor. Dette her er faktisk sant. Men så var det dette med kortvarig lykke vs langvarig lykke. Kortsikt og langsikt.. Anonymkode: 7cc6c...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #13 Del Skrevet 30. juli 2023 Det er klart det kan føles psykisk bedre å gå ned noen kilo, men jeg vil gjerne si at det føltes så uendelig mye bedre FYSISK å gå ned 18 kilo også. Null stress å klippe tånegler! Venninne i tredje etasje? Uten heis? Oki null stress! Posene etter handleturene var så mye lettere plutselig. Følte meg ikke som en død blåhval etter en runde sisten med tantebarna. Rusletur med mamma? JA, jeg kan jo faktisk gå lengre enn 200 meter! Anonymkode: 2282d...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegsierdetsomdeter Skrevet 30. juli 2023 #14 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 23.24): Hei! Jeg og en venninne har bestemt oss for å gå ned i vekt fordi vi begge er overvektige. Vi vil ha litt motivasjon, og lurte på om dere ville skrive enten faktisk gode motiverende ting, eller passiv agressive kommentarer slik at vi kan le litt av oss selv. Anonymkode: e7d6d...587 - Man får bedre energi - folk behandler deg bedre - det er det beste du kan gjøre for de rundt deg.. være der for de lenge! Var overvektig før veide hele 115 kg , mann 188 cm høy, gått ned til 90 kg og aldri sett tilbake. alt av plager med kroppen har forsvunnet med vekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegsierdetsomdeter Skrevet 30. juli 2023 #15 Del Skrevet 30. juli 2023 Eneste tips: - ikke gå for å brenne kcal - juster hele vekt nedgangen via kosthold - når man har gått ned en del , start trening kun for velvære. - ta lørdags godteri på fredag , ta det med på jobb og del det med andre ! Beste jeg har gjordt for vekten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #16 Del Skrevet 30. juli 2023 Jegsierdetsomdeter skrev (11 minutter siden): alt av plager med kroppen har forsvunnet med vekten. Dette er SÅ sant! Men ingen som er overvektige ynskjer å høyre det. Dessverre. Fordi det hadde vore ein enorm motivasjon i seg sjølv. Anonymkode: 4286c...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå