AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Føler meg så utilpass. Vet ikke hva som har skjedd.. Tidlig overgangsalder eller stoffskifte, aner ikke. Alltid veid det samme og trent, plutselig vektøkning. Nå skal vi til syden og ingen klær passer. Er så lei meg🥲 Anonymkode: f3d9f...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Mye fint på salg nå da. Anonymkode: 257b3...82e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Det er veldig spesielt å legge på seg SÅ mye og "ikke vite hvorfor". Jeg har selv lagt på meg 10 kg de siste 6 årene og jeg vet veldig godt hvorfor (lite bevegelse og mye trøstespising). Anonymkode: 0e509...319 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Og? Gå på shopping da vel! Anonymkode: 6fa3e...f00
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Oppriktig ingen bryr seg. Og dette er ikke ment som et slemt innlegg men et realistisk på at overhodet ingen kommer til trekke på øyebrynet. Kjøp ny bikini, to-tre sommerkjoler som passer deg og du er «all set» for en uke i syden. Masse tilbud nå som nevnt så med litt flaks får du alt det for 500-600 kr. KappAhl har masse sommerklær på tilbud nå. Anonymkode: 6a97c...869 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Man går vel ikke opp 20 kilo uten grunn på 1-2-3? Disse kiloene har vel ikke kommet overraskende løpet av 2 mnd og rett før dere skal reise? Og som andre sier, det er ingen som bryr seg. Helt seriøst, det er ingen som kommer til å bry seg om kroppen din på stranda. Anonymkode: 01b44...5f0 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Ingen bryr seg. Rett ryggen og kos deg! Anonymkode: 1bcdd...eab 3 1
Sofakona Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Dra på kjøpesenteret i morgen..finn det masse klær du føler deg vel og kanskje litt sexy i...om det er large eller xxxxxl....str har ingen ting å si ..det er ikke klærne som bærer deg..du bærer klærne. Ingen vil bru seg om din vekt...det vil dessverre bare sitte i ditt hode. Du er vakker slik du er
Mjalloh Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 Jeg var nettopp i syden, og der så jeg kropper i alle former, fasonger, og størrelser. Alle koste seg, og nøt ferien. Ingen bryr seg, og ingen av de vet at du har lagt på deg. Barna dine husker ikke hvordan kroppen din så ut, men alle minnene dere skapte! Det er også viktig at de ser en selvsikker mor som ikke legger begrensinger på seg selv pga. kroppen sin. All kropp er bikinikropp! Dessuten ser du nok mye bedre ut enn hva du tror selv! Gå på shopping å få tak i noen fine sommerklær du føler deg bra i! God ferie! 🌞 1
Snedig Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 Skal du på typisk charter familiehotell eller? Da kan du isåfall slappe helt av. Aldri sett så mange forskjellige kroppsfasonger på både damene og mennene som min forrige chartertur, og som flere sier så bryr virkelig ingen seg. Man kan fint være 20-30 kg overvektig der uten å skille seg ut. Men husk solkrem da. Den som fikk mest blikk var nok en dame som var så vanvittig solbrent på ryggen. 6
Sofakona Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 Snedig skrev (4 minutter siden): Skal du på typisk charter familiehotell eller? Da kan du isåfall slappe helt av. Aldri sett så mange forskjellige kroppsfasonger på både damene og mennene som min forrige chartertur, og som flere sier så bryr virkelig ingen seg. Man kan fint være 20-30 kg overvektig der uten å skille seg ut. Men husk solkrem da. Den som fikk mest blikk var nok en dame som var så vanvittig solbrent på ryggen. He he .ok...elsker denne kommentaren...😍🤩 Solkrem
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Føler meg så utilpass. Vet ikke hva som har skjedd.. Tidlig overgangsalder eller stoffskifte, aner ikke. Alltid veid det samme og trent, plutselig vektøkning. Nå skal vi til syden og ingen klær passer. Er så lei meg🥲 Anonymkode: f3d9f...1d7 Finn deg en tunika eller to du, noe enkelt, løst og ledig med de fargene og det mønsteret du ønsker. Og løse kjoler som du drar over hodet og kanskje spenner et belte rundt. En hatt kanskje? Bare slapp av, det er det jeg prøver å si Om du ikke finner bikini truse som sitter bra så prøv bokser. Noen badedrakter har mer stoff over magen. Skal du til et latinsk land så liker mange menn å se store kropper, rumper, bryster da, og de er jo vant til all slags. Kvinner bryr seg ikke så mye om hvordan andre kvinner ser ut, de unge kanskje, men de fleste tenker nok mest på seg selv i alle tilfeller. Noen ganger kan det være fint å forsvinne i mengden på en stor strand, men se også etter en fin mindre en. Noen ganger føles det tryggere. Noen føler seg friere helt uten klær, du kan jo også prøve slike strender 🌞 Anonymkode: 01a1e...b73
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. juli 2023 #13 Skrevet 22. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Føler meg så utilpass. Vet ikke hva som har skjedd.. Tidlig overgangsalder eller stoffskifte, aner ikke. Alltid veid det samme og trent, plutselig vektøkning. Nå skal vi til syden og ingen klær passer. Er så lei meg🥲 Anonymkode: f3d9f...1d7 Da kjøper du nye klær til kroppen du har nå❤️ Ikke heng deg opp i de gamle klærne. Endret 22. juli 2023 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå