Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Det skjedde noe når vi var ute i går, og jeg trenger råd... Vi var på vorspill og gikk ut på byen etterpå. på vorspillet spurte jeg en kamerat om han hadde tid til å prate med meg litt... Det var noe jeg ville snakke med han om på tomannshånd. Denne kameraten er bestevennen til typen min, de har vært venner siden de var små. Jeg har også blitt godt kjent med han såklart, og vi har gått mye sammen i det siste alle sammen. Jeg spør alltid han om han skal være med på det som skjer og føler han er nesten like mye min venn. Og nå skulle jeg snakke med han om noe, det var noe jeg ville ha hans formening om, og han er en fyr som er veldig grei å prate med også. han spurte om vi ikke skulle sette oss ut på verandaen, jeg sier ok, det var lurt og går ut i forveien. Han kommer etter med én jakke til seg selv. og jeg later som at jeg blir furten fordi han bare tok med til seg selv. så spør jeg om det er ok at jeg har beina under jakka hans. det er iskaldt ute, og jeg har bare nylonstrømper og skjørt på meg. da jeg spør om det blir han helt stiv og sier "nei, han følte ikke det var fair ovenfor typen min..." sorry, sa jeg, jeg tenkte ikke på det sånn, bare drit i det da. og så skal jeg til og begynne å prate med han. men han sier da: "det er kanskje ikke så lurt at vi to sitter her ute... med tanke på han liksom (typen min/kompisen han). og jeg kjente at jeg ble litt irritert og frustrert, så uten et ord reiste jeg meg og gikk inn i stua til de andre. Etter hvert gikk jeg med en gjeng på byen, og det var flere av kameratene i gjengen som kom bort til meg og spurte hva greia var med meg og han kompisen. Han hadde fortalt dem at jeg var sur på han fordi han ikke ville varme føttene mine. Jeg følte at det hele ble fremstilt som at jeg la an på han, og ble kjempelei meg og enda mer forbanna. Da han ankom utestedet en stund etterpå sneik jeg meg ut, gikk til et annet utested til noen andre... en time seinere gikk jeg tilbake til det første stedet igjen, han var ikke der da. Jeg ble sittende å prate med en annen kamerat, da jeg merker at det er noen som prikker meg på skulderen. Det var denne kompisen som ville prate, han lurte på hva jeg ville snakke om tidligere. Jeg svarte: det var ikke noe spesielt, bare glem det du. men han ble frustrert og ville vite hva det var.... jeg fortsatte å avvise han og sa at jeg ikke orka å ta det opp nå, vi fikk ta det seinere. Så ble han irritert og lurte på hva problemet mitt var. Jeg svarte at jeg trodde du var en jeg kunne snakke med, men der tok jeg feil. jeg tar det med noen andre. da plutselig kom han med en knyttneve oppi ansiktet på meg og pressa hodet mitt bakover inntil veggen. jeg freste at han skulle flytte armen sin, men han fortsatte bare og pressa den knytta neven hardt inn i ansiktet mitt til jeg kjente blodsmak i underleppa mi. da klikka det for den kompisen min som satt på min høyre side, han kasta seg over han og jeg tror han slo han i ansiktet :O han ble sittende helt forskrekka og sinna og sa ingenting. hva er problemet? spurte jeg. tåler du ikke å få igjen? sånn her gjorde du på meg, sa jeg og pressa neven min inn i ansiktet mitt på samme måte som han hadde gjort. han føyk opp og strena ut av lokalet. på andre siden av bordet satt typen min og var forskrekka... hva er det som skjer?? spurte han. han hadde ikke sett alt, bare det siste... ikke hva kompisen gjorde på meg først. jeg kledde på meg og gikk hjem. fortalte typen alt, og han ble fortvila. det er sikkert bare en misforståelse sa han. dere får prate om det og ordne opp i morgen. jeg ble irritert inni meg fordi han ikke ble mer forbanna på kompisen... i dag var vi på mcdonalds og kjøpte mat, og da lurte typen min på å sende melding til kompisen og spørre om vi skulle kjøpe med til han. da vi kom hjem var han der, og typen min oppførte seg helt vanlig mot han. hei, hvordan er formen? osv. jeg ble så irritert at jeg klarte ikke å være der lenger. gikk inn på rommet, typen kom etter... han sa at det var vi 2 som måtte ordne opp, siden det var vi som hadde krangla. jeg sa jeg ble irritert fordi han ikke ble sinna på kompisen siden han ble fysisk mot meg på den måten. jooo, han synes jo ikke noe særlig om det da. han fikk snakke med han seinere å høre hva som hadde skjedd.... Hvordan hadde dere reagert på dette? Jeg er sinna på typen min på måten han takler det på, jeg er skuffa over kompisen hans som oppførte seg sånn, men jeg tar liksom ikke det med kompisen såå tungt. altså jeg sa hei til han og sånn jeg også. tenkte det var best å drite i hele greiene inntil videre. jeg er ikke så forbanna på kompisen som er jeg på typen. er det feil av meg? jeg angrer jo på at jeg spurte om jeg kunne ha beina under jakka han hadde tatt med ut, men seriøst, er ikke det å være litt hysterisk? en tidligere gang var det også en episode... en av kompisene i gjengen avviste meg når vi skulle danse. alle andre dansa sammen, men ingen ville danse med meg fordi jeg var jo sammen med HAN liksom. så jeg ble stående alene på dansegulvet og forbanna gikk jeg hjem. etter dette fikk jeg høre fra alle at typen min hadde blitt så sinna når noen hadde dansa med eller flørta med hans tidligere damer, så de var livredd for å gå der igjen. samme var det i går. han her kompisen har prøvd seg på tidligere damer av typen min, og han ville ikke havne i samme situasjon igjen. Dette får meg til å bli trist... de har gått over grensa med tidligere damer, men aldri har noen gjort det med meg. typen min har blitt griseforbanna når det har vært noe sånt med tidligere damer, men aldri når det har vært noe med kompisene hans og meg. jeg blir såra av det av en eller annen grunn. vet ikke om jeg orker å gå ut med gjengen hans mer jeg, for jeg føler jo ikke jeg kan slappe av og være meg selv, og det er jo ingen som tør å være kompis mot meg. føler forholdet til meg og typen fikk seg en knekk etter i går, jeg er lei og umotivert nå, og litt sinna på han. Har dere noen råd til meg? hva bør jeg reagere på og hva ikke? ps. jeg har nesten bare guttevenner selv. masse nære kompiser, så det er så unaturlig for meg at jeg ikke kan gå med disse fordi de er gutter...
Gjest Very Victoria Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 Skikkelig white-trash problematikk dette :-)
Ball Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Ut fra den første historien fikk jeg inntrykk av at han bare var litt sjokkert over at kameraten gjorde noe sånt. Men etter den andre historien... Fikk jeg inntrykk av at typen din er en sjalu, eiesyk kødd. Beklager om jeg tar feil, men ingen piger fortjener å bli behandlet slik... Endret 15. januar 2006 av Ball
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Ut fra den første historien fikk jeg inntrykk av at han bare var litt sjokkert over at kameraten gjorde noe sånt. Men etter den andre historien... Fikk jeg inntrykk av at typen din er en sjalu, eiesyk kødd. Beklager om jeg tar feil, men ingen piger fortjener å bli behandlet slik... ← Han er ikke det skjønner du. han er snill, og ikke så veeldig sjalu. men tidligere har faktisk et par av kompisene hans lagt an på de damene han har vært sammen med... de er dårlige kompiser, har aldri likt dem...
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 var meg som skrev hovedinnlegget. glemte å logge meg inn
Ball Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hmh. Greit, da er han bare litt overreagerende med visse ting, går jeg ut fra. Men han bør likevel ikke tolerere at kameraten truer deg. Glemt å logge ut, forresten? *edit* Ah, I see. Endret 15. januar 2006 av Ball
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Hmh. Greit, da er han bare litt overreagerende med visse ting, går jeg ut fra. Men han bør likevel ikke tolerere at kameraten truer deg. Glemt å logge ut, forresten? ← glemte å logge inn skriver aldri gjesteinnlegg. hehe jeg blir så irritert fordi han ikke er sinna på kompisen sin jeg. men det er kanskje teit av meg??
Ball Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg forstår at du er sint på ham, men du må huske at han har kjent denne mannen hele livet (eller var det jeg som misforstod?), og har kanskje litt vanskelig for å tro ille om ham. Uansett må du konfrontere dem begge (helst samtidig) med det, og prøve å finne en løsning. Endret 15. januar 2006 av Ball
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #9 Skrevet 15. januar 2006 Jeg hadde kjefta på kjæresten, var jeg deg! Makan til passiv fyr. Virket ikke akkurat så koselig at han fikk deg til å blø i leppa han kameraten, og det bør kjæresten din forstå. Spesielt dagen etterpå når han er helt edru.
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #10 Skrevet 15. januar 2006 Jeg hadde kjefta på kjæresten, var jeg deg! Makan til passiv fyr. Virket ikke akkurat så koselig at han fikk deg til å blø i leppa han kameraten, og det bør kjæresten din forstå. Spesielt dagen etterpå når han er helt edru. ← jepp, jeg er enig med deg. jeg føler typen sliter skikkelig nå, han takler ikke sånne her ting så godt. gutta vettu... ARGH!!
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #11 Skrevet 15. januar 2006 nå gir han kompisen veldig uttrykk for at han ikke husker hva som skjedde... vet ikke helt om jeg skal tro han. men han må ha vært veldig full på det tidspunktet...
Gjest Ester Skrevet 15. januar 2006 #12 Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes du skal være voksen nok til å ordne opp selv når du havner i konflikter med folk, uansett hvem de er.
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #13 Skrevet 15. januar 2006 Kanskje ikke så lett å ordne opp med et barskt mannfolk når du har en knytteneve i trynet.
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2006 #14 Skrevet 15. januar 2006 Typen din har jo gitt uttrykk for at han ikke likte det. Og siden han ikke helt husker og ikke helt så hva som skjedde synes jeg egentlig det er ganske fornuftig av ham og ikke blande seg mer inn, men la dere to ordne opp i det selv.
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #15 Skrevet 15. januar 2006 typen har prata med han nå, og sagt at han hadde gått for langt. han sa det på en veldig ordentlig måte, og sa at han ikke synes noe om det... satt veldig pris på det, lurte på hvor lenge vi skulle fortsette å late som ingenting hadde skjedd liksom.
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #16 Skrevet 15. januar 2006 Kanskje ikke så lett å ordne opp med et barskt mannfolk når du har en knytteneve i trynet. ← nei! og jeg synes jeg takla det ganske bra... først så sa jeg at jeg ikke ville snakke om det nå. nytter ikke å ta en sånn diskusjon når begge er fulle og jeg var muggen på han. Etterpå satt jeg bare helt rolig mens han moste ansiktet mitt bakover, eneste jeg gjorde var å frese at han skulle flytte hånda si, ellers holdt jeg meg veldig rolig. jeg ble så utrolig frustrert fordi jeg har flytta fra alle vennene mine til et nytt sted, og har foreløpig bare typens venner her. og han her har jeg holdt kontakten med mens jeg bodde i oslo også, og så skjer det her. var nok derfor jeg takla det som jeg gjorde også...
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #17 Skrevet 15. januar 2006 Skjønner det er utrolig frustrerende! Jeg ble selv lynende forbanna på byen i går, var ute med en kamerat og vi hadde det greit først. Så kommer eksen min inn og truer meg opp i et hjørne og skriker "Hva faen sier du til han kompisen din at jeg har fått ståpikk av deg etter? Det har jeg aldri!" (hadde en episode med at han sa dette en gang før jul, og jeg syntes det var vemmelig og sa ifra). Jeg ble så forbanna at han står der og stenger meg inne for å kjefte meg ut at jeg (pinglete som jeg er) spør kamerat om hjelp (han hadde en til med seg). Han andre klikka, og smalt til han flere ganger utafor, og det var det siste jeg så før jeg hoppa over gjerdet på verandaen og firte meg ned busstopp-stanga. Nå handlet alt plutselig om meg :D Hah neida. Men et eller annet med mannfolk og fylla kræsjer totalt, og jeg blir så sinna! Nå får vel jeg bank av eksen for dette er tydeligvis min feil. Men bra mannfolket ditt tok til fornuft og sorry jeg spolerte tråden din bittelitt men må få ut gårsdagen! Hyl
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #18 Skrevet 15. januar 2006 Skjønner det er utrolig frustrerende! Jeg ble selv lynende forbanna på byen i går, var ute med en kamerat og vi hadde det greit først. Så kommer eksen min inn og truer meg opp i et hjørne og skriker "Hva faen sier du til han kompisen din at jeg har fått ståpikk av deg etter? Det har jeg aldri!" (hadde en episode med at han sa dette en gang før jul, og jeg syntes det var vemmelig og sa ifra). Jeg ble så forbanna at han står der og stenger meg inne for å kjefte meg ut at jeg (pinglete som jeg er) spør kamerat om hjelp (han hadde en til med seg). Han andre klikka, og smalt til han flere ganger utafor, og det var det siste jeg så før jeg hoppa over gjerdet på verandaen og firte meg ned busstopp-stanga. Nå handlet alt plutselig om meg :D Hah neida. Men et eller annet med mannfolk og fylla kræsjer totalt, og jeg blir så sinna! Nå får vel jeg bank av eksen for dette er tydeligvis min feil. Men bra mannfolket ditt tok til fornuft og sorry jeg spolerte tråden din bittelitt men må få ut gårsdagen! Hyl ← å crap! :hår: det var drøyt da... Men hele kvelden ble jo ødelagt i går pga det her. jeg hadde det egentlig knallmorsomt helt til det skjedde. første gang jeg drakk på 4 mnd liksom
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #19 Skrevet 15. januar 2006 Det er så typisk! Alltid skal folk bli så voldelige på fylla (skal ikke si noe selv, jeg hadde min egne lille sinnaepisode på bussen). Men denne fyren hadde utrolig godt av det som skjedde, ikke bare pga det i går. Liker jo egentlig ikke vold, men dette var på sin plass! kjipt det ikke ble noen gøy bytur for deg etter så langt opphold Gå uten han ræva fyren der neste gang hehe
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #20 Skrevet 16. januar 2006 høres ut som trådstarter er litt sur over å ha litt"avvist" av denne kameraten i første omgang. når det er mye alkohyler med i bildet så skjer det ting som ikke skulle ha skjedd. Han gikk for langt, det er helt klart. Men typen din har kjent dene kameraten lengre enn deg? og hvorfor skal han velge side, da han ikke engang så hele episoden? Nei. Dette burde du har ordnet opp i selv, uten å bli så forbannet på typen din. Er du over 18 år, så kan du ikke automatisk tro at folk velger side blankt..bare fordi det er deg. Kanskje vurdere inntaket av alkohol bedre neste gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå