Gå til innhold

Seigt gult "grums" som kommer ut av ventilene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, vi holder på å gjøre i stand en leilighet til en venninne og vi har vasket ut men da vi skulle vaske rundt ventilene som går til utsiden så var det noe seigt gulaktig grums som vi vasket vekk. Hva kan dette være... Var på alle de fire ventilene så det er jo noe med de? Noen som kan gjette seg til hva det er ut ifra min dårlige beskrivelse?

Anonymkode: 86026...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Motelvibes skrev (1 time siden):

Jif skurekrem?

Haha, nei er mer honning i fargen... Og jif skurekrem brukte vi ikke på veggene.

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kvae?

Anonymkode: 2a008...2ea

Hm, det kan jo godt være men rart at det kommer gjennom ventilene, det pleier jo å sive gjennom tre ikke ventiler... Men det er jo kvae det ligner mest på når jeg tenker meg om. Klare ikke å koble det for jeg synes det er rart at det kommer gjennom en ventil i en vegg er jo ikke tre mellom liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
smurfebuss skrev (2 minutter siden):

Det er sikkert pollen som har blitt seigt i møte med kondens/stekeos.

Hm, det kan og være ja... Er det noe greier inni der som kanskje bør skiftes ut eller er det bare slik? Vet hun har pollenallergi og disse "ventilene" er det jo en av i hver rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dersom det er filter i ventilen bør disse tas ut og vaskes eller byttes. Ventilen bør også støvsuges, og eventuelt vaskes så lang inn du når.

Anonymkode: 3c11f...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...