AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Vet vi alle skal dø, men angsten for dårlig helse er helt klar. Føler andre på dette? Anonymkode: f1a24...fcf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Har ikke nødvendigvis helseangst, men spiser mest mulig mat fra bunnen og økologisk fordi det er best for kroppen. Økologisk kjøtt fra gressforet storfe, samme med egg, villfisk, mest mulig øko frukt/grønt/bær. Og godt med frisk luft/mosjon er også viktig. Anonymkode: ff10c...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke nødvendigvis helseangst, men spiser mest mulig mat fra bunnen og økologisk fordi det er best for kroppen. Økologisk kjøtt fra gressforet storfe, samme med egg, villfisk, mest mulig øko frukt/grønt/bær. Og godt med frisk luft/mosjon er også viktig. Anonymkode: ff10c...bf1 Hvor får du tak i økologisk gressforet storfekjøtt? Sorry for avsporing kjære ts❤ Anonymkode: b52ff...14e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor får du tak i økologisk gressforet storfekjøtt? Sorry for avsporing kjære ts❤ Anonymkode: b52ff...14e Reko-ringen bl.la, også selger Holte gård i Drangedal til flere butikker. Hvis du googler så finner du flere andre også Anonymkode: ff10c...bf1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Jeg spiser ikke utelukkende økologisk. Men min helseangst har bedret seg betydelig etter at jeg renset opp i kostholdet, gikk ned i vekt og begynte å trene. Psykologisk så er det litt sånn: Jeg gjør absolutt alt jeg selv har kontroll over for å ha best mulig helse, og det gir meg en ro. Tidligere da jeg begynte å stresse over spesielt kreft så googlet jeg og leste at overvekt er en sterk risokofaktor, så da stresset jeg enda mer. Nå når jeg har fjernet den risikofaktoren så slapper jeg mer av. Ja, jeg kan fremdeles få kreft, og har tidvis helseangst for det, men så regner jeg på prosent sannsynlighet av alder, vekt og livsstil, og den er mye lavere. Anonymkode: 919ce...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 Nei, jeg vet at angsten er irrasjonell Anonymkode: aa120...376 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå