AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg føler jeg er ved et veiskille i livet mitt. Relasjonen til min samboer er veldig dårlig og skadelig psykisk. Forstår jeg må ut av dette og lurer på om noen kan se framtiden min ? Anonymkode: 399d8...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg skal ikke spå deg, men kommer med sannhet alle kvinner som går ut av dårlige forhold har erfart: deg går bra. Du får det bedre. Alle de dumme bekymringene du har nå, om økonomi, barnefordeling, hvor skal du bo, hvem skal hjelpe deg med det praktiske som mannen typisk tar seg av, hvem skal hjelpe deg å flytte, kommer han til å bli voldelig, kommer han til å klare seg uten deg, kommer eventuelle barn til å få varige mén av dette bruddet.... ALT ORDNER SEG. GARANTERT. Og livet blir tusen ganger bedre etterpå. Du kan stå uten en krone, uten en eiendel, uten en jobb, og likevel vil det gå bra. Jeg lover. Anonymkode: bd0bf...08b 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal ikke spå deg, men kommer med sannhet alle kvinner som går ut av dårlige forhold har erfart: deg går bra. Du får det bedre. Alle de dumme bekymringene du har nå, om økonomi, barnefordeling, hvor skal du bo, hvem skal hjelpe deg med det praktiske som mannen typisk tar seg av, hvem skal hjelpe deg å flytte, kommer han til å bli voldelig, kommer han til å klare seg uten deg, kommer eventuelle barn til å få varige mén av dette bruddet.... ALT ORDNER SEG. GARANTERT. Og livet blir tusen ganger bedre etterpå. Du kan stå uten en krone, uten en eiendel, uten en jobb, og likevel vil det gå bra. Jeg lover. Anonymkode: bd0bf...08b Jeg legger tarot ts, men du trenger ikke mine kort, du trenger dette svaret. Anonymkode: 5239c...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Trakk kort på deg. Fikk kortene "vær på vakt", "temperance" og the emperor" Kan det være noe din samboer skjuler? En side av ham som enda ikke er kommet fult til syne, men som vil vise seg i nær fremtid? The emperor utifra, er som han er veldig kontrollerende? Stemmer det? Er du på vakt kan du muligens forhindre at noe mer alvorligere skjer. Se heller på hva du kan lære fra din samboer fordi det finnes andre bedre forhold hvor du blir behandlet bra og ikke blir skadet. Anonymkode: 94ac6...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg legger tarot ts, men du trenger ikke mine kort, du trenger dette svaret. Anonymkode: 5239c...f7c Hadde du kunnet legge tarotkort på meg? Lurer så veldig på om det er riktig for meg å gå inn i et forhold med en venn som har vist interesse. Er glad i han og kjenner på følelser, men er så redd det skal gå galt og at noe skal ødelegges mellom oss. Hadde blitt så glad om du eller noen andre kunne se på situasjonen❤️ Anonymkode: 8e5f6...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skal ikke spå deg, men kommer med sannhet alle kvinner som går ut av dårlige forhold har erfart: deg går bra. Du får det bedre. Alle de dumme bekymringene du har nå, om økonomi, barnefordeling, hvor skal du bo, hvem skal hjelpe deg med det praktiske som mannen typisk tar seg av, hvem skal hjelpe deg å flytte, kommer han til å bli voldelig, kommer han til å klare seg uten deg, kommer eventuelle barn til å få varige mén av dette bruddet.... ALT ORDNER SEG. GARANTERT. Og livet blir tusen ganger bedre etterpå. Du kan stå uten en krone, uten en eiendel, uten en jobb, og likevel vil det gå bra. Jeg lover. Anonymkode: bd0bf...08b Tusen takk for svaret du gav meg. Jeg har prøvd å gå ifra han før, det var et rent helvete. Jeg vet jeg må gå, men gruer meg sånn til å gjøre det… Anonymkode: 399d8...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. juli 2023 #7 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trakk kort på deg. Fikk kortene "vær på vakt", "temperance" og the emperor" Kan det være noe din samboer skjuler? En side av ham som enda ikke er kommet fult til syne, men som vil vise seg i nær fremtid? The emperor utifra, er som han er veldig kontrollerende? Stemmer det? Er du på vakt kan du muligens forhindre at noe mer alvorligere skjer. Se heller på hva du kan lære fra din samboer fordi det finnes andre bedre forhold hvor du blir behandlet bra og ikke blir skadet. Anonymkode: 94ac6...4e7 Gi deg! Det er 78 kort og du velger å trekke tre og det er det hun behøver for å få svarene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trakk kort på deg. Fikk kortene "vær på vakt", "temperance" og the emperor" Kan det være noe din samboer skjuler? En side av ham som enda ikke er kommet fult til syne, men som vil vise seg i nær fremtid? The emperor utifra, er som han er veldig kontrollerende? Stemmer det? Er du på vakt kan du muligens forhindre at noe mer alvorligere skjer. Se heller på hva du kan lære fra din samboer fordi det finnes andre bedre forhold hvor du blir behandlet bra og ikke blir skadet. Anonymkode: 94ac6...4e7 Tusen takk for att du trakk kort på meg. vanskelig å kunne tenke meg noe han skjuler. Han er veldig dominerende og kontrollerende. Og dermed vanskelig å både prate med og komme seg unna. Har prøvd det før men det gikk ikke bra. Derfor jeg ønsket å bli lest, att noen kan si att det går bra til slutt. Anonymkode: 399d8...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 21. juli 2023 #9 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg føler jeg er ved et veiskille i livet mitt. Relasjonen til min samboer er veldig dårlig og skadelig psykisk. Forstår jeg må ut av dette og lurer på om noen kan se framtiden min ? Anonymkode: 399d8...9a9 Ja, fremtiden din blir vesentlig bedre når du har kommet deg ut av det destruktive forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk for svaret du gav meg. Jeg har prøvd å gå ifra han før, det var et rent helvete. Jeg vet jeg må gå, men gruer meg sånn til å gjøre det… Anonymkode: 399d8...9a9 Du må gå, og vite ar han har ikke rett til å plage deg. Ring familie, politi, hele tiden hvis han plager deg. Du må være sterk, du må stå imot, han får lage helvete da, jeg kjenner til deg, men ikke gå tilbake. Han har ikke rett til deg. Anonymkode: 5239c...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #11 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg er ikke synsk, men ta kontakt med krisesenter. Få hjelp av dem for å kunne gå. Hvis han har laget et helvete for deg før, så er det det tryggeste. Vær så snill, pass på deg selv. All medfølelse til deg, vet hvor jævlig beintøft det er❤️ Anonymkode: c9ad3...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #12 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 22.19): Hadde du kunnet legge tarotkort på meg? Lurer så veldig på om det er riktig for meg å gå inn i et forhold med en venn som har vist interesse. Er glad i han og kjenner på følelser, men er så redd det skal gå galt og at noe skal ødelegges mellom oss. Hadde blitt så glad om du eller noen andre kunne se på situasjonen❤️ Anonymkode: 8e5f6...df9 Ikke gjør det. Anonymkode: ad76d...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #13 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 22.20): Ikke gjør det. Anonymkode: ad76d...c9e Hvorfor ikke? Ser du noe du kan dele? Anonymkode: 8e5f6...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå