Gå til innhold

For mye mat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å gå ned litt i vekt. Men i dag har jeg spist mye, eller har jeg det?

Frokost var 2 knekkebrød med leverpostei, agurk og tomat 

Lunsj: kylling blt sandwich på Egon

Middag: litt hjemmelaget fiskegrateng, ikke potet

Kveldsmat: 2 knekkebrød med banan

Er dette for mye ?

Anonymkode: 53adf...23b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke mye. Men det er ikke mulig ut ifra dette du skriver om du har forbrent mer kalorier enn du har tatt inn med tanke på vekttap. 

Anonymkode: 09055...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på aktivitetsnivået og det kroppslige utgangspunktet ditt. For meg hadde det vært alt for lite, og det hadde vært for lite carbs og proteiner - uten tvil!

Anonymkode: 3e831...f60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sultet ihjel hadde jeg spist så lite.

Hva med proteiner og fett? Nøtter, laks og ørret, egg, yoghurt, frukt og bær, havregrøt og peanøttsmør (øko uten sukker tilsatt)?

Anonymkode: 821bf...313

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare med så lite opplysninger.
Hvor mye veier du, hvor aktiv er du, hvor mye kalorier inneholder en sandwich på Egon? Har du drukket noe med kalorier i tillegg? Har du smør på knekkebrødene, et tykt lag leverpostei eller bare skrapet? En banan på hvert knekkebrød eller noen biter bare?

Anonymkode: f6185...6cb

AnonymBruker
Skrevet

En skissert dag betyr absolutt ingenting når det kommer til vekt! 

Denne dagen har du i praksis spist to middager (Egon og fiskegrateng). Hvor mange kalorier som finnes i den retten på Egon aner jeg ikke, men kjederestauranter er ikke akkurat slankekost. 

Sånn umiddelbart så tenker jeg at 3 måltider kan funke bedre for deg enn 4 når du følte du måtte ha kveldsmat etter fiskegratengen, men det må du finne ut av selv. 

Anonymkode: c4d54...3e7

Skrevet

Helt umulig å si... Hvor mange kalorier var det i sandwichen? 500? 1000? Hvor mange kalorier fiskegrateng spiste du? 300? 800?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...