AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Jeg kan uansett anbefale denne podcasten, den er superspennende! Handler om en mann som chatter med en dame på Tinder, så begynner de å chatte om krypto/investeringer osv, og mannen er dum nok til å si at han har en del formue han vil investere. Men jeg forstår ikke at folk er så lettlurte? De møttes aldri en gang. Nå er denne mannen blakk og bor i en campingvogn med datteren sin. Sjarmerende. Anonymkode: 4f27d...605 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Teleporterte hun pengene hans ut a kontoen eller ga han de bort? Anonymkode: 49dcc...627
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Teleporterte hun pengene hans ut a kontoen eller ga han de bort? Anonymkode: 49dcc...627 Nei, men hun hadde en venn som var ekspert vettu.. Og mannen bet på. Så dum er det ikke lov å være i 2023 altså. Om de hadde møttes og hun hadde tømt kontoen hans hadde det vært noe annet. Men hvem i all verden stoler på en random fra Tinder? Anonymkode: 4f27d...605
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Yepp, hører på podcasten Honningfella på Podme for tiden, og der fortelles det fra norske banker at den svindelen det er mest av, er investerings-svindel, en pen jente tar kontakt på tinder og etter få dages samtale flyttes samtalen over til WhatsApp, og etter få dager kommer samtalen inn på penger, hvor hun har investert, og instafeeden er full av luksuriøse reiser, så tydeligvis tjener hun bra, så da blir han med å investerer, og hun har selvfølgelig en svoger som jobber i bank i London, og de leder deg på telefonen inn på investeringsnettsiden, setter opp konto, og overfører penger, og alt er bare svindel. Dette skjer om igjen og om igjen, mønsteret er det samme. Organisert kriminalitet. At det ikke ringer noen svære varselsbjeller hos disse mannfolka er helt utrolig Anonymkode: 3b46a...986 2
Blåttvann Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Jeg skjønner ikke hvordan folk har selvtillit nok til å tro at en 10/10-person er interessert i deres middels utseende (som jo er greia på sjekkeapper). 😅 Når så vakre personer tar kontakt så skal man ha litt av et selvbilde for å tro at det er ekte. 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Folk er dumme og kåte. Anonymkode: 9d4c9...610
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Kjærlighet eller troen på kjærlighet gjør folk dumme. Anonymkode: 8e6e0...858
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 9 hours ago, Blåttvann said: Jeg skjønner ikke hvordan folk har selvtillit nok til å tro at en 10/10-person er interessert i deres middels utseende (som jo er greia på sjekkeapper). 😅 Når så vakre personer tar kontakt så skal man ha litt av et selvbilde for å tro at det er ekte. 🤣 Dårlig selvinnsikt hos mange mannfolk Anonymkode: 3b46a...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå