AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Har noen tips til et hårprodukt som kan hjelpe meg å få volum kun ved røttene? Jeg har en sånn hårfønebørste fra revlon jeg får fint volum med, men det faller jo fort ihop siden jeg ikke har noen produkter utover beskyttelsespray. Jeg har også shampo&balsam som gir veldig mye fukt fordi jeg har tørt hår så det kan også tynge det litt. Håret blir også fryktelig frizzy, går jeg med håret løst en liten stund ute, selv om det hverken blåser eller regner. Ser ut som en sau:P Drømmer om hår som dette, om så bare når jeg skal være fin: Mens jeg får dette her etter å ha vært litt ute: Hjelp?:) Anonymkode: dd627...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Del Skrevet 22. juli 2023 Har du naturlige krøller siden håret ditt blir så frizzy? Anonymkode: 1934a...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 Slenger meg på denne tråden. Savner hårprodukt som gir volum. Men til forskjell fra Ts blir mine krøller/bølger synlige og fine når jeg har vært ute i regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå