GĂ„ til innhold

Hvem er med?

Queen94

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 Är, merket nylig at jeg i lÞpet av 6-7 mnd har gÄtt opp 4 kilo, har fÄtt endel magefett ogsÄ.

NÅ har jeg bestemt meg for Ă„ endre pĂ„ dette. Jeg er helt ny pĂ„ dette sĂ„ Ăžnsker gjerne at flere blir med pĂ„ reisen med en bedre livsstil og kosthold.

Jeg har startet med Ä telle kalorier, prÞver sÄ godt jeg kan.

Jeg gÄr daglig 1-2 turer og minst 10.000 skritt.

Jeg trener styrke hjemme 5-10 min x 2 per dag.

Vil noen bli med Ä endre livsstil sammen? Kanskje vi bor pÄ samme omrÄde og kan gÄ tur sammen eller hjelpe og motivere hverandre her  inne? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med 😊 

mine mÄl:

1. 10 000 skritt per dag

2. fĂžlge matplanen/ kaloriene mine

3. ikke overspise

4. trene styrke 2 ganger i uken nÄr jeg kommer hjem fra ferie og har tilgang til treningssenter igjen.

Endret av Dedication
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Er alt i gang:) GÄtt ned 8kg med konvensjonell kaloritelling, og prÞver meg nÄ pÄ 16:8 faste siden jeg skal pÄ ferie om 3 uker. HÄper jeg nÄr 66kg i alle fall, var 68 i morres.

Fordelen med utenlandsk mann er at han lager sÄ utrolig mye enkel og sunn mat fra sitt hjemland, ogsÄ vegetar som er langt vanligere der:)

Anonymkode: 33c3b...522

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er alt i gang:) GÄtt ned 8kg med konvensjonell kaloritelling, og prÞver meg nÄ pÄ 16:8 faste siden jeg skal pÄ ferie om 3 uker. HÄper jeg nÄr 66kg i alle fall, var 68 i morres.

Fordelen med utenlandsk mann er at han lager sÄ utrolig mye enkel og sunn mat fra sitt hjemland, ogsÄ vegetar som er langt vanligere der:)

Anonymkode: 33c3b...522

Nei! SÄ utrolig deilig at du allerede er i gang. Har du noen tips til meg? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dedication skrev (12 timer siden):

Jeg er med 😊 

mine mÄl:

1. 10 000 skritt per dag

2. fĂžlge matplanen/ kaloriene mine

3. ikke overspise

4. trene styrke 2 ganger i uken nÄr jeg kommer hjem fra ferie og har tilgang til treningssenter igjen.

Hvilken matplan har du? Jeg teller kalorier og prĂžver Ă„ spise mindre. Men lager samme maten som fĂžr.

Jeg faster fra 20.00-11:00.

Hvor lenge trener du styrke? Jeg er ikke flink der 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker
Queen94 skrev (41 minutter siden):

Hvilken matplan har du? Jeg teller kalorier og prĂžver Ă„ spise mindre. Men lager samme maten som fĂžr.

Eg er ikkje den du siterte, men kjem likevel med innspel. Eg trente ogsÄ styrke heime, men synst det var sÄ... kjedelig.. SÄ eg fann denne yoga-dama pÄ youtube som enkelt satte meg i gang med Ä fÄ litt bevegelse pÄ kroppen: https://www.youtube.com/watch?v=aeMRvNWiZ6M&t=4s

Kroppen elska det! Og det gjorde eg ogsĂ„. Trur det er noko med Ă„ gjere bevegelser ein ikkje gjer i kvardagen, men som kroppen har godt av. Gjekk ned ca 5 kg allereie dei fĂžrste to vekene. Etter ei stund begynte eg ogsĂ„ Ă„ endre maten, sĂ„ dĂ„ vart det ekstra fart pĂ„ sakene. No lever eg eit liv utan badevekt og er nĂžgd med livet ❀ 

Anonymkode: efc6c...c9e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Eg er ikkje den du siterte, men kjem likevel med innspel. Eg trente ogsÄ styrke heime, men synst det var sÄ... kjedelig.. SÄ eg fann denne yoga-dama pÄ youtube som enkelt satte meg i gang med Ä fÄ litt bevegelse pÄ kroppen: https://www.youtube.com/watch?v=aeMRvNWiZ6M&t=4s

Kroppen elska det! Og det gjorde eg ogsĂ„. Trur det er noko med Ă„ gjere bevegelser ein ikkje gjer i kvardagen, men som kroppen har godt av. Gjekk ned ca 5 kg allereie dei fĂžrste to vekene. Etter ei stund begynte eg ogsĂ„ Ă„ endre maten, sĂ„ dĂ„ vart det ekstra fart pĂ„ sakene. No lever eg eit liv utan badevekt og er nĂžgd med livet ❀ 

Anonymkode: efc6c...c9e

Tusen takk for tips. Skal prĂžve ut videoen jeg!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Queen94 skrev (10 timer siden):

Jeg har en matplan fra en coach. SÄ prÞver Ä holde meg til kaloriene jeg skal. 3 mÄltider om dagen. 
trener styrke ca 45 min til en time. Akkurat starta. 
spiser ikke mellom 21 og 12.00 hvis ikke jeg overspiser 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er med :) startet 4 juli med lavkarbo. 2 mÄltid om dagen. GÄtt hittil 280.000 skritt siden 4 juli. GÄtt ned 4.5 kg. NÄr jeg kommer hjem fra ferie blue det trening pÄ treningssenter nÄr det er dÄrlig vÊr, gÄturer nÄr det er opphold :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dedication skrev (6 timer siden):

Jeg har en matplan fra en coach. SÄ prÞver Ä holde meg til kaloriene jeg skal. 3 mÄltider om dagen. 
trener styrke ca 45 min til en time. Akkurat starta. 
spiser ikke mellom 21 og 12.00 hvis ikke jeg overspiser 😊 

Wow. 45 min faktisk! GÄr du pÄ tur ogsÄ? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

jenta1983 skrev (4 timer siden):

Jeg er med :) startet 4 juli med lavkarbo. 2 mÄltid om dagen. GÄtt hittil 280.000 skritt siden 4 juli. GÄtt ned 4.5 kg. NÄr jeg kommer hjem fra ferie blue det trening pÄ treningssenter nÄr det er dÄrlig vÊr, gÄturer nÄr det er opphold :)

280.000 skritt? Herregud, du er flink 👏

Jeg startet nettopp og prÞver Ä gÄ minst 10.000 skritt per dag. Har idag bestilt meg wallingpad, enklere Ä gÄ hverdag nÄr jeg har den hjemme, er litt vanskelig Ä gÄ tur med barn.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Queen94 skrev (1 time siden):

Wow. 45 min faktisk! GÄr du pÄ tur ogsÄ? 

GĂ„r tur ogsĂ„ ja 😊👍 prĂžver pĂ„ 10 000 skritt om dagen minimum. 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Queen94 skrev (8 timer siden):

280.000 skritt? Herregud, du er flink 👏

Jeg startet nettopp og prÞver Ä gÄ minst 10.000 skritt per dag. Har idag bestilt meg wallingpad, enklere Ä gÄ hverdag nÄr jeg har den hjemme, er litt vanskelig Ä gÄ tur med barn.

Tusen takk ❀var pĂ„ ferie i 18 dager hos foreldra mine og de har hund sĂ„ god unnskyldning og god motivasjon :) Du er jo rĂ„flink selv ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (13 timer siden):

Tusen takk ❀var pĂ„ ferie i 18 dager hos foreldra mine og de har hund sĂ„ god unnskyldning og god motivasjon :) Du er jo rĂ„flink selv ❀

Jeg prÞver sÄÄ mye. Men fÞler det er sÄÄ vanskelig Ä spise riktig. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei trÄdstarter.

Da tittelen pÄ trÄden er mangelfull, stenges trÄden. Viser til forumets retningslinjer:

* TrÄdtitler pÄ forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler vÄre brukere Ä benytte seg av gode titler for Ä beskrive trÄdens innhold og dermed treffe riktige mottakere. TrÄder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. TrÄdstarter kan velge mellom enten Ä sende PM til moderator med Þnske om endring av tittel, eller selv starte en ny trÄd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med Þnsket oppdatering av tittelen, sÄ vil trÄden Äpnes igjen, eller starte en ny trÄd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...