Gå til innhold

Hvem er med?

Queen94

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år, merket nylig at jeg i løpet av 6-7 mnd har gått opp 4 kilo, har fått endel magefett også.

NÅ har jeg bestemt meg for å endre på dette. Jeg er helt ny på dette så ønsker gjerne at flere blir med på reisen med en bedre livsstil og kosthold.

Jeg har startet med å telle kalorier, prøver så godt jeg kan.

Jeg går daglig 1-2 turer og minst 10.000 skritt.

Jeg trener styrke hjemme 5-10 min x 2 per dag.

Vil noen bli med å endre livsstil sammen? Kanskje vi bor på samme område og kan gå tur sammen eller hjelpe og motivere hverandre her  inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med 😊 

mine mål:

1. 10 000 skritt per dag

2. følge matplanen/ kaloriene mine

3. ikke overspise

4. trene styrke 2 ganger i uken når jeg kommer hjem fra ferie og har tilgang til treningssenter igjen.

Endret av Dedication
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er alt i gang:) Gått ned 8kg med konvensjonell kaloritelling, og prøver meg nå på 16:8 faste siden jeg skal på ferie om 3 uker. Håper jeg når 66kg i alle fall, var 68 i morres.

Fordelen med utenlandsk mann er at han lager så utrolig mye enkel og sunn mat fra sitt hjemland, også vegetar som er langt vanligere der:)

Anonymkode: 33c3b...522

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er alt i gang:) Gått ned 8kg med konvensjonell kaloritelling, og prøver meg nå på 16:8 faste siden jeg skal på ferie om 3 uker. Håper jeg når 66kg i alle fall, var 68 i morres.

Fordelen med utenlandsk mann er at han lager så utrolig mye enkel og sunn mat fra sitt hjemland, også vegetar som er langt vanligere der:)

Anonymkode: 33c3b...522

Nei! Så utrolig deilig at du allerede er i gang. Har du noen tips til meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dedication skrev (12 timer siden):

Jeg er med 😊 

mine mål:

1. 10 000 skritt per dag

2. følge matplanen/ kaloriene mine

3. ikke overspise

4. trene styrke 2 ganger i uken når jeg kommer hjem fra ferie og har tilgang til treningssenter igjen.

Hvilken matplan har du? Jeg teller kalorier og prøver å spise mindre. Men lager samme maten som før.

Jeg faster fra 20.00-11:00.

Hvor lenge trener du styrke? Jeg er ikke flink der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Queen94 skrev (41 minutter siden):

Hvilken matplan har du? Jeg teller kalorier og prøver å spise mindre. Men lager samme maten som før.

Eg er ikkje den du siterte, men kjem likevel med innspel. Eg trente også styrke heime, men synst det var så... kjedelig.. Så eg fann denne yoga-dama på youtube som enkelt satte meg i gang med å få litt bevegelse på kroppen: https://www.youtube.com/watch?v=aeMRvNWiZ6M&t=4s

Kroppen elska det! Og det gjorde eg også. Trur det er noko med å gjere bevegelser ein ikkje gjer i kvardagen, men som kroppen har godt av. Gjekk ned ca 5 kg allereie dei første to vekene. Etter ei stund begynte eg også å endre maten, så då vart det ekstra fart på sakene. No lever eg eit liv utan badevekt og er nøgd med livet ❤️ 

Anonymkode: efc6c...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Eg er ikkje den du siterte, men kjem likevel med innspel. Eg trente også styrke heime, men synst det var så... kjedelig.. Så eg fann denne yoga-dama på youtube som enkelt satte meg i gang med å få litt bevegelse på kroppen: https://www.youtube.com/watch?v=aeMRvNWiZ6M&t=4s

Kroppen elska det! Og det gjorde eg også. Trur det er noko med å gjere bevegelser ein ikkje gjer i kvardagen, men som kroppen har godt av. Gjekk ned ca 5 kg allereie dei første to vekene. Etter ei stund begynte eg også å endre maten, så då vart det ekstra fart på sakene. No lever eg eit liv utan badevekt og er nøgd med livet ❤️ 

Anonymkode: efc6c...c9e

Tusen takk for tips. Skal prøve ut videoen jeg!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (10 timer siden):

Jeg har en matplan fra en coach. Så prøver å holde meg til kaloriene jeg skal. 3 måltider om dagen. 
trener styrke ca 45 min til en time. Akkurat starta. 
spiser ikke mellom 21 og 12.00 hvis ikke jeg overspiser 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) startet 4 juli med lavkarbo. 2 måltid om dagen. Gått hittil 280.000 skritt siden 4 juli. Gått ned 4.5 kg. Når jeg kommer hjem fra ferie blue det trening på treningssenter når det er dårlig vær, gåturer når det er opphold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dedication skrev (6 timer siden):

Jeg har en matplan fra en coach. Så prøver å holde meg til kaloriene jeg skal. 3 måltider om dagen. 
trener styrke ca 45 min til en time. Akkurat starta. 
spiser ikke mellom 21 og 12.00 hvis ikke jeg overspiser 😊 

Wow. 45 min faktisk! Går du på tur også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (4 timer siden):

Jeg er med :) startet 4 juli med lavkarbo. 2 måltid om dagen. Gått hittil 280.000 skritt siden 4 juli. Gått ned 4.5 kg. Når jeg kommer hjem fra ferie blue det trening på treningssenter når det er dårlig vær, gåturer når det er opphold :)

280.000 skritt? Herregud, du er flink 👏

Jeg startet nettopp og prøver å gå minst 10.000 skritt per dag. Har idag bestilt meg wallingpad, enklere å gå hverdag når jeg har den hjemme, er litt vanskelig å gå tur med barn.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (1 time siden):

Wow. 45 min faktisk! Går du på tur også? 

Går tur også ja 😊👍 prøver på 10 000 skritt om dagen minimum. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (8 timer siden):

280.000 skritt? Herregud, du er flink 👏

Jeg startet nettopp og prøver å gå minst 10.000 skritt per dag. Har idag bestilt meg wallingpad, enklere å gå hverdag når jeg har den hjemme, er litt vanskelig å gå tur med barn.

Tusen takk ❤️var på ferie i 18 dager hos foreldra mine og de har hund så god unnskyldning og god motivasjon :) Du er jo råflink selv ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (13 timer siden):

Tusen takk ❤️var på ferie i 18 dager hos foreldra mine og de har hund så god unnskyldning og god motivasjon :) Du er jo råflink selv ❤️

Jeg prøver såå mye. Men føler det er såå vanskelig å spise riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...