Gå til innhold

Synstest til kr 700 eller 300?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt hos Brilleland til ca 700 kroner. Ser nå at Synsam har til rundt 300 kroner (husker ikke nøyaktige priser). 

Lurer på om jeg skal begynne med linser, og lurer på om Brilleland har rimeligere priser?

Ut i fra dette, hvor ville du gått? 😊

Skrevet

Styr unna Specsavers de skulle ha meg til å kjøpe briller til tross for at jeg har godt syn 

AnonymBruker
Skrevet

Prisen på linser er nok billigere hos brilleland. Men du kan da ta synstest hvor du vil. Be om resultatet og kjøp linser på nett.

Anonymkode: 7dcbd...09e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Prisen på linser er nok billigere hos brilleland. Men du kan da ta synstest hvor du vil. Be om resultatet og kjøp linser på nett.

Kan man kjøpe billige briller på nett også? 

Anonymkode: 5dab9...04a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan man kjøpe billige briller på nett også? 

Anonymkode: 5dab9...04a

Ja. Men blir nok ikke helt perfekte pga et mål de tar hos optiker. Noe med pupiller og hvor de står. Det må nesten en optiker forklare😅

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Styr unna Specsavers de skulle ha meg til å kjøpe briller til tross for at jeg har godt syn 

Styr unna Spevsavers, de mente jeg hadde godt syn (litt langsynt bare) selv om jeg ser dobbelt. Skal nå opereres.

Anonymkode: b131b...8b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Styr unna Spevsavers, de mente jeg hadde godt syn (litt langsynt bare) selv om jeg ser dobbelt. Skal nå opereres.

Anonymkode: b131b...8b5

Såpass ja god bedring 

AnonymBruker
Skrevet

Ta synstest via legen. Aldri hos en som skal selge mest mulig briller🙈

Anonymkode: 69599...435

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta synstest via legen. Aldri hos en som skal selge mest mulig briller🙈

Ta synstest hos optiker da får en den beste synstesten. Hvis du mener at en skal ta synstest hos fastlegen, er det helt feil. Og en trenger henvisning for å bruke øyelege på sykehuset. Så konklusjonen er å bruke optiker hos Brillehjørnet, Brilleland eller andre kjeder.

Anonymkode: 85b7b...9ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ta synstest hos optiker da får en den beste synstesten. Hvis du mener at en skal ta synstest hos fastlegen, er det helt feil. Og en trenger henvisning for å bruke øyelege på sykehuset. Så konklusjonen er å bruke optiker hos Brillehjørnet, Brilleland eller andre kjeder.

Anonymkode: 85b7b...9ec

Jeg skrev via legen. Altså henvisning til en god optiker. IKKE en som driver brillebutikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...