AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Jeg hadde i går natt en drøm hvor jeg gikk med en følelse av at jeg var gravid. Flere familiemedlemmer var også tilstede i drømmen min og fortalte meg at jeg ikke så gravid ut, ikke virket som jeg var gravid, etc. Til slutt tok jeg en graviditetstest i drømmen som viste positiv, to tydelige streker. Jeg tok flere og flere tester i drømmen. Sikkert 4 stk med sterke linjer før jeg endelig i drømmen tok en digital som viste "GRAVID" på en skjerm. Og fikk etterpå beskjed i drømmen om at jeg var 13 uker på vei. Jeg har ikke hatt mensen på nesten 3 mnd, men det er fordi jeg går på prevensjon. Mulig det er derfor jeg hadde denne drømmen allikevel, fordi jeg ubevisst tenker på om det er en mulighet for at jeg er gravid? Må innrømme at etter jeg våknet og sto opp tok jeg en test kun for moroskyld som kun viste en kjempelys og fargeløs strek- så den regner jeg som veldig negativ. 😅 Noen andre som har hatt lignende drømmer ? Anonymkode: 78d1c...a4d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Jeg har også hatt et sånt mareritt, at jeg skulle føde og min avdøde mor insisterte på at hun skulle være tilstede ved fødselen. Aldri vært gladere for å våkne. 😅 Anonymkode: 74bc5...8ff
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også hatt et sånt mareritt, at jeg skulle føde og min avdøde mor insisterte på at hun skulle være tilstede ved fødselen. Aldri vært gladere for å våkne. 😅 Anonymkode: 74bc5...8ff Uff det hørtes ikke trivelig ut.😅 Jeg hadde en lignende drøm en gang at jeg ikke visste at jeg var gravid, men plutselig skulle føde tvillinger 😮 Anonymkode: 78d1c...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå