AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #41 Skrevet 6. august 2023 Jeg skjønner ikke helt hvordan det ikke kan lukte? Jeg er veldig positiv til ideen, men forstår det ikke helt. Et bind lukter jo etter noen timer. Leser at trusene skal puste mer, men samtidig må de jo være tette så ikke det renner igjennom? Anonymkode: 1130b...2f4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #42 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hvordan det ikke kan lukte? Jeg er veldig positiv til ideen, men forstår det ikke helt. Et bind lukter jo etter noen timer. Leser at trusene skal puste mer, men samtidig må de jo være tette så ikke det renner igjennom? Anonymkode: 1130b...2f4 Vanlig bind lukter høgg etter kun kort tid, mens tøybind lukter svært lite. Mensentrusene er vel i samme kategori som tøybind. Anonymkode: 27c68...c34
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #43 Skrevet 7. august 2023 Ts her: Takk for mange gode tips:) Anonymkode: 85684...54b
Christina82 Skrevet 7. august 2023 #44 Skrevet 7. august 2023 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
CarolineS Skrevet 5. oktober 2023 #45 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg bruker mensentrusene fra Sereluna og er veldig fornøyd med dem. Liker også å støtte et norsk selskap ☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå