AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #21 Skrevet 4. august 2023 Jeg har fra Lindex, to «hiphuggers» for medium blødning og en high waist super som ble kjøpt fordi jeg måtte ha en der og da p.g.a. jeg var på jobb 😅 Og jeg må ha de i bomull, klarer ikke deg andre stoffet de kommer i. Elsker dem! ♥️ Har hittil ikke blødd i gjennom, og føler meg tørr til tross for de verste blødningsdagene. Kommer nye farger nå, og tenker kjøpe meg to til. Bruker stort sett bind kun på natt når trusene er til vask 😊 Anonymkode: 73924...7aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #22 Skrevet 4. august 2023 Jeg har fra Wuka, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til noe annet. Jeg føler meg utrolig trykk. Når det er innebygget i trusen, så dekker det store områder, og jeg føler meg trygg og ikke redd for å lekke. Jeg går på p-piller så jeg har lette menstrasjoner. Jeg har truser som tåler mye, for da føler jeg meg ekstra trygg 😄 Komfort er 100% grunnen bak valget om mensen truser. Anonymkode: 41f6f...70d 1
Sofakona Skrevet 4. august 2023 #23 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har og MYE koagler og ekstremt mye blod på dag 2 og 3, bruker tampong og nattbind sammen og må likevel skifte hyppig. Vil en slik truse hjelpe sånne som meg eller er det for de med lite blødning? Anonymkode: ac4e0...288 Lindex har for de som blør mye:) jeg har denne...jeg blør ikke så mye.. men det er en tykk truse og jeg føler meg veldig trygg med den
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #24 Skrevet 4. august 2023 Elsker denne tråden. Skal faktisk prøve meg på et par menstruser. Hadde vært så deilig å slippe bind. Anonymkode: 78cc7...a16 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #25 Skrevet 4. august 2023 Høres ufattelig grisete ut. Anonymkode: 1bb7f...595
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #26 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ufattelig grisete ut. Anonymkode: 1bb7f...595 Akkurat som at en mensenkopp ikke er for alle, så vil ikke en mensentruse være for alle. Alle må finne ut av hva de er komfortable med. Jeg syntes selv at det hørtes noe ekkelt ut med slike truser før jeg prøvde det. Og det er ikke noe spesielt annerledes å bruke en slik truse sammenlignet med det å ha på et bind. Det som gjerne er annerledes er at trusa gjerne puster, mens plastbindet ikke gjør det. Føler meg ikke klam på samme måten. Og ingenting som spises opp av runpesprekken, som fører til lekkasje 😅 her er bindet godt inne i trusa, og rumpa kan ikke spise noen ting 😂 Anonymkode: 41f6f...70d 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #27 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 20.16): Kom opp noe reklame om mensentruse. (merket heter Sereluna) Noen som har dette og hva syns dere? Det stor en truse skulle holde på ca 3 tamponger før man måtte skifte? Anonymkode: 85684...54b De til Pierre Robert er rimelige og gode Anonymkode: 71757...574
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #28 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 21.07): Men «renner» blodet ut av trusa når man er på do? Kan man bruke trusa hele dagen? Må den skylles før man vasker den på kokvask? Anonymkode: e28d4...ee8 Skylles og vaskes på 60 grader Anonymkode: 71757...574
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #29 Skrevet 4. august 2023 Blåttvann skrev (2 timer siden): Har enda ikke funnet en som ikke er formet som en truse, altså deler de rumpa mi i to fordi jeg er utformet med litt utstående bakende... Jeg ønsker meg en som er som en boxer, uten ben som bare krøller seg opp. Eneste jeg fant var da gravidmodellen... Pierre Robert sine er gode der og Anonymkode: 71757...574
Gjest Albbas Skrevet 4. august 2023 #30 Skrevet 4. august 2023 Hvor lenge holder disse kontra andre metoder da? Jeg har lyst til å prøve, men trives med menskopp så er egentlig usikker på om det er noe vits. 🤔
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #31 Skrevet 4. august 2023 Har man på 1 truse hele dagen? Anonymkode: eae16...37d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #32 Skrevet 4. august 2023 30 minutter siden, Sofakona said: Lindex har for de som blør mye:) jeg har denne...jeg blør ikke så mye.. men det er en tykk truse og jeg føler meg veldig trygg med den Takk for svar Anonymkode: ac4e0...288
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #33 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har man på 1 truse hele dagen? Anonymkode: eae16...37d Lurer jeg på også. Jeg bruker rosa tampong + bind, og på de verste dagene må jeg jo bytte hver 2. til 3. time. Skal jeg bytte truse så ofte må jeg jo ha veldig mange. Og hva med når jeg er på jobb? Kan jo ikke akkurat begynne å skylle mensentrusa og henge den opp der 😬😆 Anonymkode: 3b629...12a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #34 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har og MYE koagler og ekstremt mye blod på dag 2 og 3, bruker tampong og nattbind sammen og må likevel skifte hyppig. Vil en slik truse hjelpe sånne som meg eller er det for de med lite blødning? Anonymkode: ac4e0...288 Jeg kan bruke menstruse en hel dag og brukte grønn tampong før det. Anonymkode: 06b28...df0
Mt3 Skrevet 4. august 2023 #35 Skrevet 4. august 2023 Albbas skrev (9 minutter siden): Hvor lenge holder disse kontra andre metoder da? Jeg har lyst til å prøve, men trives med menskopp så er egentlig usikker på om det er noe vits. 🤔 Om du bruker menskopp så er det vel kun vits i menstruse om du bruker bind i trusa for ekstra sikkerhet, eller om du bruker bind rett oppimot eller i løpet av mens. Eller er plaget med utflod. Menstruse er vel som menskopp utviklet for å kunne erstatte bind og tampong, da bind og tamponger er engangs søppel.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #36 Skrevet 4. august 2023 Jeg bruker menstruse sammen med menskopp når jeg blør mye. Har aldri noen lekkasjer mer og kan endelig sove godt natten gjennom. Synes også det er veldig greit å bruke menstruse når jeg vet mensen er rett rundt hjørnet. Bruker truser fra Lindex. Anonymkode: 50ac5...722 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #37 Skrevet 4. august 2023 Etter at jeg begynte bruke mens truse er mensen mye mer behagelig kjenner igjen den med rompa "spise" bindet🤭ubehagelig og knotete eller når limet på bind setter seg fast i håret på "musa" 😳😳 Har kun opplevd en gang at mens trusa ikke fungerte jeg var i Hellas og blødde mye og gjennom trusa 😳 da måtte jeg bruke bind i trusa i tilegg. Jeg er slik som aldri har klart bruke tampong tror derfor ikke jeg hadde klart menskopp men tror at med veldig stor blødning så er menskopp +mens truse super kombo 👍 Anonymkode: 6b649...534 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #38 Skrevet 4. august 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: De til Pierre Robert er rimelige og gode Anonymkode: 71757...574 Menstruse fra PR altså? Finner ikke? Anonymkode: be6d9...4e3
Gjest Albbas Skrevet 4. august 2023 #39 Skrevet 4. august 2023 54 minutter siden, Mt3 said: Om du bruker menskopp så er det vel kun vits i menstruse om du bruker bind i trusa for ekstra sikkerhet, eller om du bruker bind rett oppimot eller i løpet av mens. Eller er plaget med utflod. Menstruse er vel som menskopp utviklet for å kunne erstatte bind og tampong, da bind og tamponger er engangs søppel. 44 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker menstruse sammen med menskopp når jeg blør mye. Har aldri noen lekkasjer mer og kan endelig sove godt natten gjennom. Synes også det er veldig greit å bruke menstruse når jeg vet mensen er rett rundt hjørnet. Bruker truser fra Lindex. Anonymkode: 50ac5...722 Gode poeng, jeg kan sikkert ha nytte av det jeg også!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #40 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om de blir helt rene på 40 grader kommer helt an på hva plagget er laget av. Så hvis dette er anbefalingen fra produsenten, blir de helt sikkert rene nok. Det forutsetter selvfølgelig at det er en bra nok vaskemaskin og brukbart vaskemiddel. Anonymkode: f6263...45d De datteren har skal skyldes og skrubbes lutt med kaldt vann først for å fjerne de synlige blodflekkene. Blir rene nok på 40 grader (anbefalingen) Har bare svart. Kommer til å kjøpe noen flere modeller for datteren føler seg mye tryggere enn med bind som gjerne krøller seg og som stinker og må byttes ofte. Hun hadde uhell kvelden før hun fikk mensentruse og ikke hatt problem siden. Anonymkode: 98ecb...fe1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå