AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Jeg fødte for 4 uker siden og renselsen er snart over. Ble sydd og det har grodd helt fint. Fikk hemorider jeg ikke har helt kontroll på enda men problemet er nå at jeg får sår mellom rumpeballene når jeg går mye 🙄 Aldri opplevd før og dette er mitt tredje barn! Derfor har jeg nå bare tatt tørre våtservietter og brukt de som «kompress» mellom og når jeg tar de ut ser jeg at det er væske fra skjeden der (renselsen) Noen som har vært borti samme?! Jeg har jo alltid vært litt fuktig i sprekka men det har jo aldri vært noe hinder før. Aldri merket noe av det. Dette plager meg skikkelig kjenner jeg. Skikkelig smertefullt! Første dagen det skjedde trodde jeg det var hemoridene men det var det jo ikke, to store kjøttsår på hver side av sprekka. Hjelp 🙁 Anonymkode: dc764...755
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Au, høres vondt ut:( Prøv en barrierekrem fra apoteket? Anonymkode: 93304...921
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Sinksalve. Masse. (Hvis ikke det hjelper etter noen dager kan det være sopp, men er det sår, er sinksalve gull.) Anonymkode: 89ccd...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå