AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Skal kjøpe squatrack til hjemmegym og lurer på hvilket merke som er best? Ganske stor prisforskjell på desse to, holder abilica rikelig til hjemmebruk? Anonymkode: 18773...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg er fornøyd med mitt abilica på hjemmegymmet 👌 Anonymkode: b52a8...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 22. juli 2023 #3 Del Skrevet 22. juli 2023 Til hjemmebruk er det ikke verdt den ekstra prisen for racks og stativer. Abilica fungerer helt fint. Unntaket er kanskje olympisk vektstang. Der er serrateringen på Eleiko mye bedre enn på Abilica, i alle fall på de to stengene jeg har. Abilica sin er også mye tykkere, som gjør at grepet svikter tidligere. Men du finner sikkert billigere stenger enn Eleiko med bedre serratering enn Abilica (hvis den ikke er forbedret de siste årene). Jeg ville prøvd å teste dette et sted. XXL har vel utstilling på noe av dette 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Del Skrevet 26. juli 2023 Sandum.PT skrev (På 22.7.2023 den 6.19): Til hjemmebruk er det ikke verdt den ekstra prisen for racks og stativer. Abilica fungerer helt fint. Unntaket er kanskje olympisk vektstang. Der er serrateringen på Eleiko mye bedre enn på Abilica, i alle fall på de to stengene jeg har. Abilica sin er også mye tykkere, som gjør at grepet svikter tidligere. Men du finner sikkert billigere stenger enn Eleiko med bedre serratering enn Abilica (hvis den ikke er forbedret de siste årene). Jeg ville prøvd å teste dette et sted. XXL har vel utstilling på noe av dette 👍 Jeg har investert i Eleiko stang, og var dum nok til å kjøpe stativ med fastskrudd benk (som ikke går an å ta av) - og så trener jeg såklart mest knebøy/løft. Anonymkode: 18773...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 26. juli 2023 #5 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har investert i Eleiko stang, og var dum nok til å kjøpe stativ med fastskrudd benk (som ikke går an å ta av) - og så trener jeg såklart mest knebøy/løft. Anonymkode: 18773...f1c Wooops! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå