Nitha Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Noen som vet hvordan man overfører foto til lerret? De gjorde det på changing rooms sist uke, og dette er hvordan de beskriver det: Photo artwork Use an image maker product to transfer blown up photocopies of photos onto six canvases. Stretch onto 25cm x 25cm (10in x10in) baton frames and hang either side of the door. Hva menes med image maker product? Ser ikke for meg hvordan jeg kan gjøre dette selv? Hva slags fagfolk gjør det eventuelt, og hva koster det, mon tro???? :klø: Fru Nitha
nostalgia Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg vet jammen ikke, men kanskje du kan ta kontakt med steder som driver med kopiering av alle slag osv. De har jo store og gode maskiner, og du kan sikkert ta med CD-er med bildefiler hjemmefra... Ellers så mener jeg å ha sett at fotobutikker også har annonsert for at de kan blåse bilder opp på noe lerretlignende, men kanskje jeg tar feil nå? :klø: Må visst følge med på denne tråden, for dette vil jeg finne ut av også! Nei... se her fant jeg noe - er det noe sånt du er på jakt etter? Endret 15. januar 2006 av nostalgia
Nitha Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2006 Takk skal du ha! Akkurat slik var det jeg så etter. Men jeg skulle ønske det var litt billigere, for jeg har en hel masse bilder... Sukk...... Fru Nitha
Gjest christineemily Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Ja, takk skal du ha :-D , denne linken trengte jeg også!
:-) anna Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 I Oslo gjør de det på Allkopi i allefall. Det er en spesiell Allkopi som har utstyr til slikt... lurer på om det var på Ila... hmmm
nostalgia Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Takk skal du ha! Akkurat slik var det jeg så etter. Men jeg skulle ønske det var litt billigere, for jeg har en hel masse bilder... Sukk...... Fru Nitha ← Ja... det var ganske dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå