AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Innenfor et par måneder har jeg prøvd to bukser hos Lindex i forskjellige modeller som jeg har fra før og liker godt, men nå er samme størrelse som jeg har fra før kjempetrang. Jeg ser absolutt ikke bort fra at jeg kan ha lagt på meg, det har jeg sikkert, og buksene jeg har brukt en stund har nok utvidet seg noe, men forskjellen mellom buksene mine og samme modell ny bukse er så stor at jeg nesten ikke skjønner at det er samme modell. Har noen andre opplevd det samme? Anonymkode: 3d7ec...fb4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Det er vel story sett barn som lager klærne til Lindex så man kan nok ikke forvente seg særlig kvalitet. Anonymkode: 02564...969 1
Grüner Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel story sett barn som lager klærne til Lindex så man kan nok ikke forvente seg særlig kvalitet. Anonymkode: 02564...969 Usaklig svar 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #4 Skrevet 22. juli 2023 De har blitt større spør du meg. Jeg bruker XS i alle andre butikker og Lindex sin XS tilsvarer minst en S. Anonymkode: ea840...3be 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 Lindex har store størrelser. Jeg som er liten (under 160) og vanlig slank finner aldri noe der, med unntak av en pen "ull"kjole jeg kjøpte for et par år siden, den passet, magisk nok. Ellers kan jeg ikke handle noe hverken der eller på Kapp Ahl. Det kan godt hende de har justert størrelsene sine noe, det er i så fall helt på sin plass. Det er jo ikke noe problem å gå opp en størrelse, men det er et problem når man ikke kan gå ned fordi mindre størrelser ikke finnes. Anonymkode: bd5ec...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 Kappahl og Lindex er litt store i str. Bik Bok og Gina Tricot er litt små i str. Tror nok ikke de har forandret str på klær så mye de siste månedene, men sier meg enig med ab ovenfor i så tilfelle er det helt greit for den vanity sizing'en som har foregått over lengre tider har gjort det nesten umulig for noen å kjøpe klær som passer. Det bør jo ikke spille så stor rolle hva som står på merkelappen så lenge klærne sitter på kroppen. Det burde vært standard str men det tror jeg nok er en lost case dessverre Anonymkode: 53b70...d2c 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Skrevet 22. juli 2023 Jeg bruker bukser i XXL, og lindex hadde ikke det sist jeg var der. Vanskelig å finne bukser som passer rundt omkring. Vet ikke om de har fått mindre størrelser... Anonymkode: c2995...58c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lindex har store størrelser. Jeg som er liten (under 160) og vanlig slank finner aldri noe der, med unntak av en pen "ull"kjole jeg kjøpte for et par år siden, den passet, magisk nok. Ellers kan jeg ikke handle noe hverken der eller på Kapp Ahl. Det kan godt hende de har justert størrelsene sine noe, det er i så fall helt på sin plass. Det er jo ikke noe problem å gå opp en størrelse, men det er et problem når man ikke kan gå ned fordi mindre størrelser ikke finnes. Anonymkode: bd5ec...c2f Men for mange er det ikke bare å gå opp en str heller, den finnes heller ikke Anonymkode: eccee...9ef 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #9 Skrevet 22. juli 2023 Jeg synes vanligvis at Lindex har vært store i størrelsen på topper og kjoler, men ikke i bukser. Kan selvfølgelig gå opp i størrelse, men syntes bare der var så rart at det var så stor endring at jeg lurte på om det var noen andre som hadde merket det også. Husker ikke helt når jeg kjøpte bukse der sist, men det kan være nærmere et år. Kanskje det var en annen vask på jeansen, det kan jo også spille en rolle. Anonymkode: 3d7ec...fb4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 14.58): Men for mange er det ikke bare å gå opp en str heller, den finnes heller ikke Anonymkode: eccee...9ef Men svaret på det problemet kan jo ikke være å gjøre en str M til en str XS bare ved å forandre merkelappen, for forfengelighet, det blir jo bare tull. Jeg er enig i at markedet for både store og mindre str bør bli videre og bredere slik at det kan gå an å både få kjøpt klær som passer kroppen til både små og store. Anonymkode: 53b70...d2c 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 Jeg bruker S, men synes de har små størrelser der. De forventer vel at vi er på slanker’n. Anonymkode: c7027...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 Lindex er stor i str. Jeg bruker small der hele tiden, men jeg er str 40. Det er vel L og noen ganger M. Uansett da, jeg tror generelt at de ikke har forandret seg. Men kanskje en modell eller stoffet er litt endret. Pleide å kjøpe en fast modell bukser der, nå inneholder de masse stretch som jeg ikke liker. Anonymkode: cdf82...41a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå