maren95 Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) Hadde en spontan abort 30 april. Fikk negativ test igjen og 25 juni fikk jeg positiv test igjen men mista dagen etterpå. Skal ha mensen på mandagen som kommer, men starta allerede å spotte på mandagen som var. Spotta lyserosa blod frem til igår og da ble det plutselig mer rødt og idag blør jeg mer, sånn som en mens. Pleier å få mens ganske presist. Tenkte kanskje jeg hadde en festeblødning på mandag, for tror jeg hadde EL torsdag forrige uke. Men tok en test nå og den var definitivt negativ. Noen som vet hva dette kan være?🤔 Kan jo legge med da at hadde også en spontan abort i fjor i februar. Da fikk jeg mensen som vanlig i januar, og tenkte ikke noe mer over det. To uker etter mensen fikk jeg masse kvalme og vonde pupper så tok en test og den var helt positiv. Så da var det en festeblødning jeg hadde eller hvertfall ikke mensen, den varte i 5 dager og var kraftig. Kan det være det jeg har hatt nå å?🤔 Endret 21. juli 2023 av maren95 Ville legge til mer info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Kanskje det er bare mensen? Anonymkode: 17952...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 5 hours ago, maren95 said: Hadde en spontan abort 30 april. Fikk negativ test igjen og 25 juni fikk jeg positiv test igjen men mista dagen etterpå. Skal ha mensen på mandagen som kommer, men starta allerede å spotte på mandagen som var. Spotta lyserosa blod frem til igår og da ble det plutselig mer rødt og idag blør jeg mer, sånn som en mens. Pleier å få mens ganske presist. Tenkte kanskje jeg hadde en festeblødning på mandag, for tror jeg hadde EL torsdag forrige uke. Men tok en test nå og den var definitivt negativ. Noen som vet hva dette kan være?🤔 Kan jo legge med da at hadde også en spontan abort i fjor i februar. Da fikk jeg mensen som vanlig i januar, og tenkte ikke noe mer over det. To uker etter mensen fikk jeg masse kvalme og vonde pupper så tok en test og den var helt positiv. Så da var det en festeblødning jeg hadde eller hvertfall ikke mensen, den varte i 5 dager og var kraftig. Kan det være det jeg har hatt nå å?🤔 Mensen kan bli ganske uregelmessig etter spontanabort. Jeg har hatt 11 stk på rad i løpet av 1,7 år. Noen av de hadde jeg mensen i mellom, andre ganger så prøvde vi igjen med én gang blødningen fra SA ga seg, vi sjekket aldri eggløsning osv i og med at jeg ble raskt gravid. Jeg vet godt hvordan det er å analysere alle kroppslige tegn, når man så gjerne vil. "Er det festeblødning?", "Er puppene hovne fordi jeg er gravid eller er det mensen?" Mitt tips til deg er å ta graviditetstest, ser at du skriver at du gjorde det, men tok du testen for tidlig? Jeg har også fått negativ, som ble positiv fordi jeg først tok for tidlig. I min nåværende graviditet så var faktisk eggløsningen veldig forsinket, såpass mye at gynekologen også ble overrasket. Jeg er nå gravid i uke 33 - så hold ut, jeg føler med deg❤️ Anonymkode: d63c3...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå