Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke se meg selv. Og det er uansett distraherende å se på en skjerm samtidig som snakker sammen. Liker tradisjonelle telefonsamtaler. 

Anonymkode: e7e03...a97

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facetime er nå en ting. Selv er jeg ikke stor fan,men er greit om man er på ferie og vil vise noen noe eller et eller annet sån.

Det som er GALT for min del er de som ikke kan snakke med deg,eller tar telefonen om du IKKE ringer med facetime. Forbanna tullinger som mener at dette er den eneste måten og kommunisere på nå. "Man følger da med i tiden. Det er ikke 1998 lenger" sånne folk klikker jeg av. Ja de finnes!

Skrevet

Hater det jeg også, så derfor bruker jeg det aldri. 

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg texter eller snakke i tlf. Du får ikke meg på FaceTime😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det når jeg snakker med tanteungene mine, ellers liker jeg det absolutt ikke.

Og jeg synes det er både frekt og ekstremt irriterende med de som sitter og snakker på Facetime på bussen eller, verst av alt, treningssenteret.

Anonymkode: 3740d...04e

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hater facetime og dess like i offentlig rom!

AnonymBruker
Skrevet

å bruke Facetime må avtales, orker ikke sitte på skjerm å snakke. Send melding eller kom på besøk! 

Anonymkode: eb804...6bc

Skrevet

Bruker det nesten aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det for å holde kontakten min barn i familien som bor langt unna. Men jeg får alltid så sinnssykt vondt i øynene og hodet av det at jeg ender opp med å ligge til sengs resten av kvelden, så jeg orker nesten aldri å bruke det. 

Anonymkode: a4960...b22

AnonymBruker
Skrevet

Bruker det ca aldri, det er ikke sånn jeg snakker med venner. Selv etter korona hvor jeg har blitt veldig vant med Teams/Zoom-møter (som også var uvant i starten), så har jeg ikke begynt å bruke facetime på privaten.

Jeg har kanskje gjort det to ganger når jeg skal vise noe til mamma. Jeg sier fra da, man facetimer ikke bare ut fra det blå.

Anonymkode: 1dbd0...6d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...