AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Hei. Jeg har tenkt å skaffe meg en nettjobb, noe kundeservice greier. Problemet er at jeg går på AAP, og har skjønt at man kan miste AAP dersom man jobber ekstra. Jeg tenkte å bruke revolut som bank hvor jeg mottar pengene på. Jeg har ikke startet enda, for jeg vil sikre meg hva jeg skal gjøre for at jeg ikke mottar noe problemer. Når det kommer til skattetaten, bør jeg jobbe noen måneder før jeg fører opp hva jeg har tjent? Jeg aner jo ikke enda hvor mye jeg kommer til å tjene. Eller er det sånn at man kan bruke revolut uten at skattetaten for noe opplysninger om hva jeg har tjent? Som sagt jeg ønsker ikke å få noe problemer. Anonymkode: 23ea2...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Økonomisk svindel vil mest sannsynlig gi deg store problemer. Anbefaler sterkt å ikke gjøre det. Jobb gjerne og før opp alle timene du jobber. Slik det skal gjøres Anonymkode: 42b8a...171 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 Det må jo være et fullstendig useriøst firma du skal jobbe for. Anonymkode: 3f59f...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Begå bedrageri for et useriøst firma for minstelønn? Ville holdt meg unna TS. Anonymkode: 9df2b...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 Det er arbeidsgiver forteller skatteetaten hva du har tjent, ikke banken. Banken forteller skatteetaten hvor mye penger som står på hver konto ved årsskiftet og hvor mye renter du har fått. Hvis du har penger og renteinntekter fra en bank som ikke rapporterer til norske skattemyndigheter, er du selv ansvarlig for å føre det inn i skattemeldingen. Du er også ansvarlig for å påse at innrapporterte inntekter stemmer og hvis du har inntekter fra kilder som av en eller annen grunn ikke er pålagt å rapportere, må du føre det inn selv. Du vil ha inntekter uten at AAP-reglene følges. Ille for deg når det blir oppdaget. Anonymkode: 2511e...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 Revolut er ikke en bank. Det er en nettjeneste som Paypal. Anonymkode: 5d170...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 21. juli 2023 #7 Del Skrevet 21. juli 2023 Alle seriøse arbeidsgivere rapporterer inn a-melding til Altinn hver måned, der det står hva du har tjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå