Gå til innhold

Hvorfor selges det ikke treningstights som har glidelås i beina lengre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har brukt treningstights de siste ti årene, og de første fem-seks årene kjøpte jeg alltid de som hadde glidelås nederst på beina, fordi det er kjempepraktisk for da kan man dra opp glidelåsen hvis man er varm, eller man kan brette opp buksen for å få en kortere tights.

Har sjekket Intersport, Sport 1, Sportamore Bumpro og Zalando uten å finne tights med glidelås.

Hvorfor har de sluttet å lage tights med glidelås nederst på beina?

Anonymkode: ac3b3...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg opplevde at slike gikk opp i glidelåsen ved trening og var skikkelig irriterende... Kanskje andre følte det slik de også, så gikk det etterhvert ut av produksjon 🤣

Anonymkode: 915fe...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg opplevde at slike gikk opp i glidelåsen ved trening og var skikkelig irriterende... Kanskje andre følte det slik de også, så gikk det etterhvert ut av produksjon 🤣

Anonymkode: 915fe...77a

Har aldri opplevd det, kanskje fordi jeg har hatt de mye åpne eller brettet opp?

Veldig greit å bruke på tur også.

Ts

Anonymkode: ac3b3...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi yogapants ser så mye bedre ut?

Anonymkode: 200a5...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har mange tightser med glidelås nederst, men de er nok noen år gamle. Har aldri brukt den glidelåsen til noe annet enn å gjøre det lettere å ta på tightsen/skifte sokker når jeg allerede har tatt på tightsen, el.l. Det er jo ikke noe behagelig å ha glidelåsen åpen fordi det er varmt?? Da tar man heller på seg en kortere tights før treningen. 

Glidelåsen ble vel borte fordi den har veldig liten praktisk nytte samtidig som den koster en del ekstra penger å produsere, I guess. 

Anonymkode: a2134...561

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har noen gamle med glidelås og har ikke tall på hvordan jeg har krysset beina og lent meg på glidelåsen så det gjorde vondt. For meg er glidelås=vondt. Bruker heller ikke like lange tights som de med glidelås lenger.

Anonymkode: 9d5c4...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...