AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #41 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 14.38): Null stress? Syns ikke folk det er ekkelt at alle går rundt å tar på bæsj og tiss fra andre på dørhåndtak og når man skyller ned? 🤮 man skal være ren på hendene når man skifter menskopp eller tampong, ikke stappe andres bæsj oppi flæsa. Skjønner ikke at det er lov å arrangere noe som har dass uten vask engang Anonymkode: 68a4f...cc6 Det er nok ikke bæsj smurt rundt på hverken do eller dørhåndtak så du trenger ikke bekymre deg for bæsj på fingerene. Skulle det mot formodning ha vært en gris og bæsjet utenfor do så går du på en annen. Anonymkode: 0fdbd...9f4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #42 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 23.53): Syntes du skal holde deg hjemme, jeg. Hvis du ikke klarer å ha mensen uten å søle og grise bør du trene litt på det. Anonymkode: 1692e...5e8 Skal fortelle mensen at han må slutte å blø så mye så jeg kan få lært meg å ikke få blod på meg Anonymkode: 68a4f...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #43 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 17.10): Det handler om å være tilpasningsdyktig og skjønne at man er utendørs, og skal gå på do inni en flyttbar plastboks/utedo. Jeg er nøye med håndvasken generelt, og jobber med nettopp hygiene, og jeg overlever absolutt fint om jeg kun får bruke antibac når jeg må på do utendørs eller på festivaldoer. Hva gjør du om du skal på telttur? Eller på fjellet? Anonymkode: 03911...607 Der er det selvfølgelig mye mer renslig fordi det for det første ikke går 1000 folk på samme do uten å vaske seg og for det andre så et det alltid et vann eller en bekk man kan vaske seg i. Anonymkode: 68a4f...cc6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #44 Skrevet 26. juli 2023 På fjellet eller i skogen er ikke mangel på muligheter for håndvask noe problem. Det er verre at man ikke har noen dør å lukke. Anonymkode: 8c282...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå