Gå til innhold

DET ER ETTERMÆLE DITT SOM BETYR NOE

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er svært arvelig disponert for hjerte og kar lidelser..jeg er vel innenfor de fleste risikofaktorene for å få hjerte og kar lidelser....så de siste par årene så er følgende dukket opp..takykardi, kald hud  og svimmelhetsanfall..( ventrikkelflimmer ) , det samme som hjerteflimmer... 

i fagbøkene så er takykardi beskrevet som en tilstand der ventriklene ikke får den elektriske pulseringen som de trenger for å pumpe oksygen til vevene rundt hjertet..økt pulsering er kompensasjonen for å gi nok oksygen ..når er det belastning og når er det hjertesykdom ?

i flere tilfeller så må hjertet restartes ved beruk av hjertestarter opptil flere ganger..det er de 200 til 400 kj støtene man får ved hjertestans...evt benyttes operasjon og installering av pacemaker... 

dette for å få sinuskurven og hjerterytmen til å gå sammens med pulsen ...

for å si det sånn , de hadde ikke sendt HM.Kongen  ut på gata med diagnosen , uten å gjøre noe...

for mitt vedkommende så var beskjeden veldig klar..vi har ikke til intensjon om å redde det kadaveret ditt men vi vil gjerne skrive historien om det..så vi vil kun høre om det som kan passe med et passelig karakterdrap av deg den dagen det hjertet exhauster... ikke takk oss, vi trenger ikke det..

hvor mangen er det årlig som dør i norge av feilmedisineringer og feilbehandlinger....legene svarer ...dere må ta til takke med det dere får...alle utdannet av staten..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har fått pacemaker. Det må jo være en grunn til at du ikke får. 

Anonymkode: 2188b...ef5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn en god hjertespesialist på riksen, de er de beste hjertelegene i Europa. Går du forebyggende på blodfortynnende? 

Anonymkode: ea9e0...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...