AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Jeg møtte en veldig fin fyr for 2.5 måned siden (one night stand som ble til mer). Jeg er alenemor til to barn i barnehage og barneskole-alder, og han går veldig godt overens med barna. Han har vært her mye i hverdagen også og sovet over. Jeg håper virkelig det vil vare. Han er introdusert til hele vennekretsen min også og han kommer godt overens med alle. Han er veldig morsom og lett å like Men han kom nettopp ut av et langvarig forhold på flere år, kort tid før han møtte meg. Det var både han og eksens første seriøse forhold. Det var en komplisert grunn til hvorfor de slo opp.. Det er noen ting jeg reagerer på. 1) Han slettet ikke bildene av han og eksen fra sosiale medier, før jeg spurte han om det 1-2 uker etter vi møttes. 2) Han har likt et par av Instagram bildene hennes i ettertid 3) Hun sendte han melding for å få ham tilbake, og han skrev en melding om at han fortsatt var knust over alle minnene deres osv. Men han endte likevel på at han ville ha meg. 4) Hun er en del år yngre enn meg, barnløs, og delte flere interesser med han enn hva vi gjør. Vi er helt motsatt fra hverandre i utseende også. Han har sammenlignet meg med henne, f.eks at hun ikke var så flink til å spare penger mens jeg har eget rekkehus osv... Fremhevet de positive tingene ved meg som hun ikke hadde. Og vi har det veldig kjekt sammen også, og har veldig god kjemi. Hva tror dere? Er redd for at han fortsatt har følelser for henne, og vil vurdere henne igjen når nyforelskelsen mellom oss legger seg.. Anonymkode: 23a02...a4e
ESFP Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Her går det fort i svingene. Det er sjelden lurt. 12
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Han er introdusert for barn og venner etter bare 2,5 mnd??? Her bør du roe ned maaaange hakk. Anonymkode: d0900...952 8 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Hæ, du virker jo helt sprø. Du har innledet et forhold til en mann uten barn og introdusert han for barna dine i løpet av drøye to måneder? Det er jo SLEMT mot barna dine, du er jo en sånn egoistisk kjærring som den andre tråden her skriver om - som setter menn foran ungene dine. Han mannen der blir det bare styr med, men du virker ikke bedre selv. Dere burde gjøre det slutt og du bør fokusere på barna dine og oppføre deg som en mor. Anonymkode: bd004...e10 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Han har en fot til henne ja. Minner og gode dager kan ingen fjerne. Det er alltid noe bra i alle forhold. En kan elske noen selv om man velger å gjøre det slutt. Anonymkode: 4d081...853 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han er introdusert for barn og venner etter bare 2,5 mnd??? Her bør du roe ned maaaange hakk. Anonymkode: d0900...952 Jeg er 100% alenemor og har ikke tilgjengelig barnevakt hver uke, så han møtte barna veldig tidlig... Anonymkode: 23a02...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Det at du kjenner litt på magefølelsen allerede nå er ikke så godt tegn, tenker jeg. Anonymkode: e9f98...281 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Hjelpes, her er det potensiale for knust hjerte ja. Anonymkode: 391d2...46f 4
Gjest Chroma Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det at du kjenner litt på magefølelsen allerede nå er ikke så godt tegn, tenker jeg. Anonymkode: e9f98...281 Enig. Kjenn godt etter på magefølelsen.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er 100% alenemor og har ikke tilgjengelig barnevakt hver uke, så han møtte barna veldig tidlig... Anonymkode: 23a02...a4e Dette er hårreisende. Da tar du det SAKTE i datingen. Dette er forferdelig usunt for barna. Og med det du beskriver, har du ikke grunn til å ha høye forventninger til at dette skal utvikle seg til et trygt og stødig langtidsforhold. Er du av usikker tilknytningstil?? Anonymkode: 39ebe...9e7 4 2
Flintis Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 Hva som skjer med følelser vet ingen. Det er en grunn til at hun er eks. Nyt det dere har og bygg på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Skrevet 21. juli 2023 Hadde du tatt deg litt bedre tid så hadde du kanskje funnet ut av det før du investerte for mye. Det er alt for tidlig å begynne å blande inn barna etter 2,5 mnd. Anonymkode: ce6c3...f7b 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Skrevet 21. juli 2023 Selvfølgelig kommer han til å gå tilbake til eksen etterhvert. Hele situasjonen lyser «rebound». Singel, desperat alenemor er ikke akkurat en catch. Anonymkode: aa622...227 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #14 Skrevet 21. juli 2023 Håper du mente 2,5 år? Hvis det er mnd som er riktig er jo det altfor tidlig å involvere barna 🙈 du kjenner jo ikke fyren engang.. Anonymkode: 67c44...d58 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #15 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 100% alenemor og har ikke tilgjengelig barnevakt hver uke, så han møtte barna veldig tidlig... Anonymkode: 23a02...a4e Jeg er 100 % alenemor jeg også. Hatt et forhold i over ett år nå, men han har ennå ikke møtt barna. Han kommer når barna har lagt seg. Så treffer du en mann som er interessert i deg, så aksepterer han dette. Stakkars barn som blir introdusert så tidlig i et bekjentskap Anonymkode: 2dbc8...6e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #16 Skrevet 21. juli 2023 Tror dere han savner henne mye basert på det jeg skrev?😔 Anonymkode: 23a02...a4e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #17 Skrevet 21. juli 2023 Det kan ingen vite. Folk er komplekse. Dere virker begge å være paniske. Anonymkode: 9e7f8...9cd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #18 Skrevet 21. juli 2023 52 minutter siden, AnonymBruker said: Tror dere han savner henne mye basert på det jeg skrev?😔 Anonymkode: 23a02...a4e Herregud. Ts, les deg opp på anxious and avoidants og hvordan den dynamikken fungerer. Dess mer du lærer om det nå tidlig i forløpet, dess større sjanse vil du ha til å kapre han. Slik du holder på nå, vil du kjøre dette RETT til helvete. Du må jobbe med å bli trygg i deg selv og å flytte fokuset over til deg selv (og barna dine!!!!) i stedet for å bli helt opphengt i han. Ikke kun fordi det selvsagt er det eneste sunne og fornuftige å gjøre, men også fordi du må trigge hans jaktinstinkt. Han savner henne garantert. 100%. De har delt masse og han sammenligner dere - til deg forteller han om de tingene du er bedre på. Men det betyr så klart at han også har reflektert over hvilke ting han savner med eksen. Hvis du fortsetter i dette sporet med å crave han og å bli usikker på deg selv, vil han plassere eksen på en pidestall. Hvis du derimot jobber med selvfølelsen din og klarer å slå av litt, ikke alltid gi etter for din lyst for han, være litt mer mystisk og litt mer hard to get, så vil hans interesse for deg holde seg vedlike. Anonymkode: 39ebe...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #19 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror dere han savner henne mye basert på det jeg skrev?😔 Anonymkode: 23a02...a4e Herregud. Her påpeker mange hvor usunt det er for ungene dine at du introduserer dem for fremmede menn etter eæONS og det eneste du tenker på er mannfolk. Stakkars unger. Anonymkode: ce724...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #20 Skrevet 21. juli 2023 Hvorfor måtte han slette bildene av eksen? Anonymkode: 16482...b36 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå