Ford3000 Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Har kommet over et par profiler på Tiktok der de ønsket seg flere følgere slik at de kunne ha live-sendinger (og sikkert tjene penger gjennom det), og en profil takket så hjertlig på en live for at noen hadde kjøpt følgere til vedkommende da profilen hadde et mål om å nå et visst antall følgere innen en gitt tid. Har skjønt at man må ha 1000 følgere for å kunne ha live-sendinger, og jeg ser jo flere og flere har live-sendinger enn tidligere. Et kjapt googlesøk ga meg flere nettsider der jeg selv kunne kjøpe følgere for en ok sum, men tenker det også er rart at en Tiktok-profil uten særlig videoer plutselig skulle ha 1000 følgere og en haug med live-sendinger. Tviler for at jeg selv blir å kjøpe følgere, men virker jo som at det er veien å gå hvis man vil ha de raskt. Hva tenker andre om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Del Skrevet 22. juli 2023 Skjønner det faktisk når man ikke kan ha link i bio eller gå live før man får 1000 følgere. Folk får gjøre som man vil. Stusser dog ikke over at folk har få videoer og mange følgere på TikTok, det er så vanlig på tiltok. Det holder med én viral video. Anonymkode: cd599...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå