Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri opplevd aa bloe utenom mensen. Men i et par dager naa har det kommet litt blod, ikke masse som ved en vanlig bloedning, men akkurat som i de siste dagene av mensen. Er det saakalt spotting? Og hvorfor skjer det? Skal nevne det for legen neste gang jeg har time, om noen uker. Han sa jeg skulle bestille time hos sykepleieren for aa ta noen blodproever ved neste mens, men det kan vel ikke vaere naa?? Kun 13 dager etter foerste dag av forrige mens?

Foeler meg ganske premenstruell, men oemme bryster osv, men det er jo litt vel tidlig aa kjenne noe...

Er litt forvirret, virker som kroppen er det ogsaa... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd noe lignende?

Skrevet

13 dager siden første mensdag ? da høres det da ut som en eggløsningsblødning. Har aldri hatt det selv , men er ikke uvanlig visstnok.

Skrevet

Kan fint være eggløsningsen da ja, da kan man "spotte" litt. (i så fall er du ekstra fruktbar akkruat da)

Spotting er altså miiiiniblødning, mer dråper enn blødning. For mn del tenker jeg spotting dersom et truseinnlegg holder greit, og slett ikke behov for noe mer beskyttelse i løpet av dagen. Gjerne itt sånn typsik siste dagene av mensen ja.

Skrevet

Hmm.....det er nok litt mer blod enn det. Naa virker det som det bloer mer....kan det vaere mensen ekstra tidlig mon tro?

Skrevet

Har du nylig sluttet på p-piller? Det kan jo hende kroppen er litt "forvirra" ?

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Det er nesten to aar siden jeg sluttet med dem. Har ikke brukt noen form for hormonprevensjon siden da.

Men kroppen virker likefullt forvirret....

Skrevet

Jeg bloer visst fortsatt jeg. Har proevd aa faa tak i legen min, men han er visst opptatt inntil halv tolv. Skulle jo ta blodproeve ved neste menstruasjon, saa jeg har bestilt time til det, faar heller avlyse dersom legen sier at det ikke er mensen.

Skrevet

Legen mente at det er mensen, saa naa har jeg tatt nok en blodproeve, skal tilbake for aa vite resultatet neste onsdag. Etter det skal mannen min og jeg bestemme om vi skal starte proeving med en gang eller vente noen maaneder. Jeg haaper det blir med en gang! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...