Gå til innhold

Å flørte med ham, hvor skummelt er det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ganske gammel, går på BI jeg. Fantaserer ofte om han. Smart og kjekk fyr. Tiltrekkes av den makten han har ovenfor sine studenter. Han gir meg lange blikk. Iblant stirrer han ganske mye på meg. Flere av jentene sier sånn: han er daddy. Han er veldig populær i sitt fagfelt. 

Har alltid hatt greie for lærere og forelesere. 😊risky å prøve seg på han?  Nå går ikke vi på ungdomsskolen heller. Han har gitt gode karakterer, og det er fordi jeg gjør innsats i emner for  å imponere han. Han skryter av at jeg er flink. Jeg liker at jeg får en bekreftelse på dette. 

Anonymkode: 72c6b...232

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er ganske gammel, går på BI jeg. Fantaserer ofte om han. Smart og kjekk fyr. Tiltrekkes av den makten han har ovenfor sine studenter. Han gir meg lange blikk. Iblant stirrer han ganske mye på meg. Flere av jentene sier sånn: han er daddy. Han er veldig populær i sitt fagfelt. 

Har alltid hatt greie for lærere og forelesere. 😊risky å prøve seg på han?  Nå går ikke vi på ungdomsskolen heller. Han har gitt gode karakterer, og det er fordi jeg gjør innsats i emner for  å imponere han. Han skryter av at jeg er flink. Jeg liker at jeg får en bekreftelse på dette. 

Dette er vel strengt tatt ikke lov. Foreleser - student forhold. 

Anonymkode: 44f85...788

AnonymBruker
Skrevet

Ugreit, la det ligge. 

Du er så stor nå at du burde forstå at selv om du er yngst og i den sårbare posisjonen så burde du ikke utnytte dette. 

Er du ung og pen kan du flørte med så utrolig mange, la nå denne læreren få være i fred. God øvelse på å ikke dra med seg sånne dårlige vaner inn i arbeidslivet også. 

Anonymkode: 78c4a...4b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fikk jeg litt sånn inidiana Jones vibber av han som foreleser og alle jentene bare sitter og sikler😂

AnonymBruker
Skrevet

Har han kraftig kropp og halvlangt hår? Hele skolens Don Juan?

Anonymkode: cd329...81f

• Hjerte 1
Skrevet

Vent til du er ferdig på skolen, da kan du prøve deg på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...