Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sveiper inkognito på Tinder, og lurer på om det virkelig funker, at jeg synes i bunken for de jeg liker? Når jeg lagde profilen fikk jeg noen raske likes med en gang, før jeg krysset av for inkognito-modus. Altså at bare de jeg liker skal kunne se meg i bunken. Er det noen som har erfaringer her, får dere noen likes/matcher i inkognito-modus? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En tråd til?

Anonymkode: 730a2...67d

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal Tinder få ut at at du får likes?

Anonymkode: 59d78...7ae

AnonymBruker
Skrevet

Da er det ingen av de du har likt som liker deg tilbake. 

Anonymkode: ca378...4d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva skal Tinder få ut at at du får likes?

Hvis jeg ikke får NOEN likes, så vil jeg jo ikke fornye medlemskapet. Så de får i hvert fall litt penger av meg hvis jeg ser at det er en viss aktivitet.

Anonymkode: 92e6b...710

AnonymBruker
Skrevet

Snodig, jeg har en tulleprofil jeg bare bruker for å bla igjennom single i nærheten, får allikevel jevnt med likes. Har ikke profilbilde en gang, bare noe random bilder fra nettet uten person på bildet. Har ikke tekst, men har krysset av for utdannelse og interesser.

Antar selvfølgelig at disse likes'ene er catfishing selvfølgelig, men betaler ikke slik at jeg kan sjekke.

Anonymkode: 675b3...399

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis jeg ikke får NOEN likes, så vil jeg jo ikke fornye medlemskapet. Så de får i hvert fall litt penger av meg hvis jeg ser at det er en viss aktivitet.

Hvis du er en av de kvinnene som ikke får plagsomt mange likes, så er det vel bare å kutte ut inkognito-mode? Eventuelt fortsette inkognito, men øke høyresveipinga? Mistenker du en feil, så må du ta det med kundeservice. Du har tross alt betalt.

Anonymkode: 730a2...67d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller du kan betale enda mer, for å øke dine sjanser for match

Du er allerede på kroken deres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...