AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Jeg har ei veldig god venninne, hun er raus, vennlig og har masse empati. Men hun har et slikt intens blikk, føler hun ser rett inn i sjela mi for å si det sånn, akkurat det er litt creepy. Hva kan grunnen være til at noen har slike intense blikk? Har ikke lyst å spørre henne. Anonymkode: 8719c...199
Frk Midnattsol Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Vel, det kan være at dette er noe bare du synes, altså at hun har et intens blikk. Kan være noe du har med deg fra din forhistorie eller noe slikt. Et menneskes blikk kan oppfattes forskjellig fra hvilken mottaker som er i andre enden, og det som du oppfatter som et intenst blikk, kan kanskje jeg oppfatte som et interessert blikk, medlidende blikk osv..... og nei, du kan faktisk IKKE spørre henne. Da fremstår du som mer enn bare litt merkelig.... 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Noen med høyt stoffskifte får sånne stirrende og nærmest utstående øyne Anonymkode: dc93b...96c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen med høyt stoffskifte får sånne stirrende og nærmest utstående øyne Anonymkode: dc93b...96c Hun har ikke utstående øynene. Anonymkode: 8719c...199
Gjest diddums Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Det kan være at personen strever med blikk-kontakt f eks pga autisme, og at blikk-kontakten derfor blir litt kunstig/holder blikket for lenge. Det kan også være fysiske ting som gjør at du kan oppfatte det som stirring, f.eks hvis personen er nærsynt eller skjeler. Noen holder blikket mer intenst når de konsentrerer seg og anstrenger seg for å lytte aktivt. Personen kan være litt ekstra gira og intens, det kan være helt normalt eller litt ekstra gira son f.eks. adhd kanskje.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Kanskje hun har lyst på deg? Neste gang hun ser intenst på deg, så stryk henne forsiktig på brystene og se an reaksjonen. Anonymkode: 43b7a...9b1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Jeg har fått høre at jeg har intenst blikk. Foreldrene mine var veldig ustabile da jeg var barn, og øynene deres var det eneste stedet jeg kunne få et forvarsel om at de kom til å klikke. Så jeg stirrer folk inn i øynene for å lese humøret og følelsene deres. Det er ikke bevisst. Anonymkode: 1a283...cc0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå