AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Blæææ, blir så ekstremt opphengt i denne «prøvingen»🥲 er noen dager DPO nå og jeg bare tripper etter å begynne testingen.. har en haug med tidlig-tester som bare roper på meg i skapet. Blir ekstremt utålmodig😂 flere som har det sånn? Når begynner dere teste eventuelt med tidlig-test? Anonymkode: ee612...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Ja, tiden går sjeldent sååå sakte som de dagene der😅 Anonymkode: 65e42...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalbare Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 Er 5 dpo i dag, venter hvertfall til 10 dpo, tenker jeg. Føles som en evighet😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Er 1-2 dager DPO. Venter til 9 eller 10 DPO for første test. Er ikke like opphengt i det denne gangen som første svangerskap for to år siden (sikkert fordi jeg har det LITT mer travelt nå 🤪). Er i PP1 og har derfor ikke så høye forhåpninger. Blir nok mer utålmodig dersom prøvinga vedvarer ja. Ble gravid i PP3 da vi lagde det første barnet. Anonymkode: 5a928...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg er 5 DPO i dag😂 klarte ikke holde meg for å ta en test haha.. selvom resultatet selvfølgelig var negativt. Skal prøve holde meg 5 dager til nå…. Anonymkode: ee612...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni* Skrevet 28. juli 2023 #6 Del Skrevet 28. juli 2023 Må si DPO-tiden går saktere enn jeg tenkte 😅 trodde jeg var mer avslappa pga at det er barn nummer to, men neida… Her ble det brent av første test 5 DPO 🤣👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 28. juli 2023 #7 Del Skrevet 28. juli 2023 Her er ei til som også er i dpo land. Bare dpo 2 i dag 🙄 testet positivt med datteren på 8 dpo og positivt med vanlig digital på 9 dpo for 3 år siden, så jeg tenkte å begynne med test fra dpo 8 🙈 men det føles som en evighet til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHO Skrevet 28. juli 2023 #8 Del Skrevet 28. juli 2023 Er 3 dpo idag. Testet svakt positivt 9 dpo forrige gang jeg var gravid. Tipper hverdagene i neste uke blir å gå i sneglefart 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni* Skrevet 28. juli 2023 #9 Del Skrevet 28. juli 2023 Lykkeligung skrev (6 minutter siden): Her er ei til som også er i dpo land. Bare dpo 2 i dag 🙄 testet positivt med datteren på 8 dpo og positivt med vanlig digital på 9 dpo for 3 år siden, så jeg tenkte å begynne med test fra dpo 8 🙈 men det føles som en evighet til!! Jepp… får jo nesten ikke sove fordi jeg er så spent 🤣 er 9 DPO i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 28. juli 2023 #10 Del Skrevet 28. juli 2023 Leni* skrev (12 minutter siden): Jepp… får jo nesten ikke sove fordi jeg er så spent 🤣 er 9 DPO i morgen Åh, da er du nærmere enn meg 🙈 Når har du tenkt til å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni* Skrevet 28. juli 2023 #11 Del Skrevet 28. juli 2023 Lykkeligung skrev (1 minutt siden): Åh, da er du nærmere enn meg 🙈 Når har du tenkt til å teste? Allerede testa litt 😅 jeg så en strek i dag. Om det er skygge eller hva der er får jeg vel se i morgen 😅 dersom den er sterkere lover det ihvertfall bra. Fikk utslag 10 DPO på forrige barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 28. juli 2023 #12 Del Skrevet 28. juli 2023 Leni* skrev (3 minutter siden): Allerede testa litt 😅 jeg så en strek i dag. Om det er skygge eller hva der er får jeg vel se i morgen 😅 dersom den er sterkere lover det ihvertfall bra. Fikk utslag 10 DPO på forrige barnet. Spennende!! Håper for din del at den er litt sterkere i morgen da 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni* Skrevet 30. juli 2023 #13 Del Skrevet 30. juli 2023 Lykkeligung skrev (På 28.7.2023 den 22.45): Spennende!! Håper for din del at den er litt sterkere i morgen da 😍 Ble positiv test 9 DPO ❤️ Enda sterkere i dag 10 DPO. Venter med en digital til senere for å se om jeg har økning av HCG. Si i fra hvordan det går med deg @Lykkeligung 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 30. juli 2023 #14 Del Skrevet 30. juli 2023 Leni* skrev (3 timer siden): Ble positiv test 9 DPO ❤️ Enda sterkere i dag 10 DPO. Venter med en digital til senere for å se om jeg har økning av HCG. Si i fra hvordan det går med deg @Lykkeligung 🤗 Gratulerer så mye!! Hadde/har du noen symptomer? Jeg har følt meg veldig varm på kveldene de siste 2 kveldene (umulig at det er symptomer så tidlig da 😅) Appen flyttet også eggeløsningen til en dag tidligere som betyr at jeg er 5 dpo i dag. Eneste symptomene jeg hadde med datteren var ømme bryst 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 30. juli 2023 #15 Del Skrevet 30. juli 2023 Dpo-land her også, har en del symptomer denne gangen som jeg ikke har hatt før. Har tissa og følt tissetrang hele uken, ingen UVI da jeg testet det hos legen. I tillegg ekstremt forstoppa, og trøtt! Kunne sovet hele dagen🥹 Sånn ellers er puppene ømme og større - men det er de hver måned😅 Mulig tidlig for gravidsymptomer, men det føles annerledes ut den mnd her. 8dpo idag, og jeg skal definitivt ta en test når jeg kommer hjem fra 5t kjøretur😂🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 30. juli 2023 #16 Del Skrevet 30. juli 2023 Trollungen96 skrev (1 minutt siden): Dpo-land her også, har en del symptomer denne gangen som jeg ikke har hatt før. Har tissa og følt tissetrang hele uken, ingen UVI da jeg testet det hos legen. I tillegg ekstremt forstoppa, og trøtt! Kunne sovet hele dagen🥹 Sånn ellers er puppene ømme og større - men det er de hver måned😅 Mulig tidlig for gravidsymptomer, men det føles annerledes ut den mnd her. 8dpo idag, og jeg skal definitivt ta en test når jeg kommer hjem fra 5t kjøretur😂🤞🏼 Spennende! Jeg testa som sagt positiv med datteren. Så krysser fingra 🤞 oppdater hvordan det går 😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 30. juli 2023 #17 Del Skrevet 30. juli 2023 Lykkeligung skrev (10 minutter siden): Spennende! Jeg testa som sagt positiv med datteren. Så krysser fingra 🤞 oppdater hvordan det går 😁😁 Skal gjøre det!😅 testet positivt med sønnen da jeg var 3 uker og 3 dager på vei😅🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 30. juli 2023 #18 Del Skrevet 30. juli 2023 Lykkeligung skrev (26 minutter siden): Spennende! Jeg testa som sagt positiv med datteren. Så krysser fingra 🤞 oppdater hvordan det går 😁😁 Skulle så klart stå at jeg testet positivt 8 dpo 😅 Trollungen96 skrev (16 minutter siden): Skal gjøre det!😅 testet positivt med sønnen da jeg var 3 uker og 3 dager på vei😅🤞🏼 Krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 30. juli 2023 #19 Del Skrevet 30. juli 2023 Den er svak positiv!!😭😭❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #20 Del Skrevet 30. juli 2023 Trollungen96 skrev (4 minutter siden): Den er svak positiv!!😭😭❤️ Jaa! Jeg ser strek🥰🥰 Anonymkode: ee612...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå