AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Jeg er en yngre kvinne som definitivt ikke er pen. Jeg føler meg Ikke interessant for menn, ikke interessant for venninner, ikke interessant for arbeidsgivere… Flere som har det slik? Anonymkode: 27572...713 2 12
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Ja, kjenner til det der. Anonymkode: db066...6b3 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Absolutt ikke. Jeg er mor til tre. For disse små menneskene er jeg alt. Uansett om jeg ser ut som et takras. Anonymkode: d81f9...e04 6 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Jeg er enig med deg, HI. De som er pene de behandles godt over alt. De blir alltid møtt med et smil og har alltid noen etter seg som er interessert i alt de sier og gjør. Jo mindre pen en er, jo mindre er folk interesserte i en, i hva en har å si, i hva en har for meninger. Anonymkode: 38eed...0fa 12 1
Elle Melle Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 (endret) Da sikter man for lavt når det gjelder å skaffe seg kompetanse. Har aldri hørt at et velutdannet menneske sliter med å skaffe seg jobb på grunn av utseende. Hvis man har interesser og hobbyer kan man vel finne seg venner der som liker de samme tingene? Jeg kan ikke skjønne hvilke andre steder enn på Tinder utseende skulle være avgjørende på noe vis. At man får noen ufortjente fordeler pga godt utseende stemmer, men det er virkelig mulig å leve et helt alminnelig og flott liv med et alminnelig utseende. Bonusen er jo at du aldri trenger å lure på om noen liker deg av kun overfladiske årsaker. Noe som ville vært sykt kjipt. Endret 21. juli 2023 av Elle Melle 15 5
Macro Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Har ikke noe med å være kvinne å gjøre. Vi gjør forskjell på fine og stygge dyr også. Sånn er verden, og ikke noe å gjøre med. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er enig med deg, HI. De som er pene de behandles godt over alt. De blir alltid møtt med et smil og har alltid noen etter seg som er interessert i alt de sier og gjør. Jo mindre pen en er, jo mindre er folk interesserte i en, i hva en har å si, i hva en har for meninger. Anonymkode: 38eed...0fa Nei, dette stemmer ikke. Hørt om sjalusi fra damer eller uønsket oppmerksomhet fra mannfolk? Anonymkode: 1953f...90c 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Da tenker jeg at du ikke må la andre mennesker definere hvem du er! Erna, leder for høyre er jo søt hun, men hun er kanskje ikke akkurat noe som passer inn i idealkvinnen. Skulle hun la andre definere seg? Tror du ikke pene jenter blir definert og satt i bås, og kjenner på at de også er definert utfra utseendet sitt. Det der er bare tull! Jo eldre du blir, jo mer tull er det. Alle blir eldre, og ingen går rundt som modeller hele livet. Det vakreste er folk som finner seg selv og har sitt eget lys. De er ofte mye mer interessante enn de som går rundt og er "pene". Anonymkode: 23d47...2ad 11 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tenker jeg at du ikke må la andre mennesker definere hvem du er! Erna, leder for høyre er jo søt hun, men hun er kanskje ikke akkurat noe som passer inn i idealkvinnen. Skulle hun la andre definere seg? Tror du ikke pene jenter blir definert og satt i bås, og kjenner på at de også er definert utfra utseendet sitt. Det der er bare tull! Jo eldre du blir, jo mer tull er det. Alle blir eldre, og ingen går rundt som modeller hele livet. Det vakreste er folk som finner seg selv og har sitt eget lys. De er ofte mye mer interessante enn de som går rundt og er "pene". Anonymkode: 23d47...2ad Erna er 62 år. Jeg snakker om når folk er i 20-30 årene. Anonymkode: 27572...713 1 1
Ebbeliten Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 Jeg er ikke pen. Jeg er tjukk, grå i håret og godt voksen. Men jeg er interessant, morsom, intelligent og ikke redd for å by på meg selv eller drite meg ut. Jeg liker meg selv. Og det tror jeg er en vinnende faktor ift å tiltrekke seg mennesker. Vi liker folk som er glade, åpne og rause. Mennesker som gjør seg selv usynlige.. De ser man heller ikke. 10 4 5
Elle Melle Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Erna er 62 år. Jeg snakker om når folk er i 20-30 årene. Anonymkode: 27572...713 Men Sindre har alltid likt Erna, og de har vært et bra par tydeligvis. Det beste er å finne seg en som vektlegger de rette tingene. Endret 21. juli 2023 av Elle Melle 3 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Skrevet 21. juli 2023 Det er helt sant. Jeg har vært 20-30 kg overvektig store deler av livet, og opplevde hele tiden at jeg på bakgrunn av det ble satt til side. Man blir usynlig. Jeg har aldri vært spesielt ansiktspen heller, så ble behandlet som luft. Anonymkode: a92ae...c7c 6 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Skrevet 21. juli 2023 Macro skrev (5 minutter siden): Har ikke noe med å være kvinne å gjøre. Vi gjør forskjell på fine og stygge dyr også. Sånn er verden, og ikke noe å gjøre med. En engelsk bulldog er mye søtere enn en golden retriever, så det så. De fleste er ikke enige. Folk ser med forskjellige øyne. Anonymkode: 9454b...75c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #14 Skrevet 21. juli 2023 Jeg føler det stemmer for kvinner som ikke har annet å tilby enn det fysiske. Anonymkode: a71a5...1f5 5 1
tussi680 Skrevet 21. juli 2023 #15 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er en yngre kvinne som definitivt ikke er pen. Jeg føler meg Ikke interessant for menn, ikke interessant for venninner, ikke interessant for arbeidsgivere… Flere som har det slik? Anonymkode: 27572...713 Er sånn man tenker mye på i de yngre årene, men man lærer etterhvert at ikke utseende har mest å si. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #16 Skrevet 21. juli 2023 tussi680 skrev (Akkurat nå): Er sånn man tenker mye på i de yngre årene, men man lærer etterhvert at ikke utseende har mest å si. Men det har noe å si? Anonymkode: 38eed...0fa
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #17 Skrevet 21. juli 2023 Jeg føler til å med familien ikke liker å sitte på kafe med meg ved mindre jeg er sminka.... Høres rart ut. Men jeg føler alle avskyr meg uten sminke. Folk er hyggeligere og prater mer med meg sikkert fordi jeg er mer oppegående har mer selvtillit med sminke på... Er forferdeligt dette syns jeg. Er vanskeligt å snu det. Anonymkode: b0dc9...b0d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #18 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, dette stemmer ikke. Hørt om sjalusi fra damer eller uønsket oppmerksomhet fra mannfolk? Anonymkode: 1953f...90c Jo, det stemmer. Det sier jo forskning også, at pene mennesker blir jevnt over behandlet bedre over hele linja. I arbeidslivet, i samfunnet, og i dating. Pene mennesker får bedre helsehjelp, høyere lønn, osv. osv. Anonymkode: 16fd7...ad1 7 3
tussi680 Skrevet 21. juli 2023 #19 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men det har noe å si? Anonymkode: 38eed...0fa Den konklusjonen blir mindre og mindre betydningsfull etterhvert som årene går. Man får mer erfaring av hva som betyr mest for en selv. Utseende bedrar ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #20 Skrevet 21. juli 2023 Jeg er pen mann og har tenkt litt på dette selv. Min konklusjon er at utstråling utgjør det meste. Dvs. at når jeg møter damer som utstråler usikkerhet og selvhat, da blir de mindre pene i mine øyer. Hvis de utstråler at de er glad i seg selv osv. da føler jeg mer tiltrukket av de. Dette gjelder alt fra mindre pene kvinner til veldig pene. Anonymkode: d4994...50d 5 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå