Gå til innhold

Sex med gravide

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første 2/3 av svangerskap, ja.

lenger ut i svangerskapet, nei.

Anonymkode: b15ed...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er akkurat like anonym som meg.

Jeg skriver æsj til dem med gravidfetisj, ikke de normale menneskene som tenner på kona si/kjæresten sin. Har du problemer med leseforståelsen din?

Anonymkode: fb0c0...200

Nei jeg er ikke like anonym som deg, jeg fremstår med brukerprofil og kjønn. Har du problemer med leseforståelsen din?

Skrevet
On 7/21/2023 at 11:43 PM, Lurven said:

Red hun på beinet ditt?😲

Dårlig forklaring. Forsøker med et bilde (ikke helt slik, men prinsippet er noenlunde det samme):

https://sexpositions.club/positions/224.html

Hun kunne holde tak i det øverste beinet mitt og presse det ned / presse seg mot det. Derrav "riding på beinet". Utrolig digg følelse for meg siden det føltes ut som om jeg ble dratt inn i henne og kom dypere inn enn noen gang. Og hun fikk ekstra stimulering av klitoris og det likte hun veldig godt også.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 11.34):

En ting er om mannen tenner på kona si som tilfeldigvis også er gravid, men når folk har gravid-fetisj vrenger magen min seg altså. 

Anonymkode: fb0c0...200

Hvorfor er det verre å tenne på gravide kvinner enn å ha andre fetisjer? Det er da helt normalt å være gravid, og mange menn synes gravide kvinner er vakre.

Og om en mann har f.eks. et ONS med en gravid kvinne, så er de jo 100% sikker på at hun ikke blir gravid på nytt med hans barn.

Anonymkode: b89a8...d33

• Liker 3
Skrevet
lh45 skrev (2 timer siden):

Nei jeg er ikke like anonym som deg, jeg fremstår med brukerprofil og kjønn. Har du problemer med leseforståelsen din?

Det er ingenting som tyder på at han/hun har problemer med leseforståelsen, men du har åpenbart problemer med å forstå hva ordet "anonym" betyr.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Caniggia skrev (2 timer siden):

Det er ingenting som tyder på at han/hun har problemer med leseforståelsen, men du har åpenbart problemer med å forstå hva ordet betyr.

Nutz

Endret av lh45
AnonymBruker
Skrevet
lh45 skrev (26 minutter siden):

Nutz

Kjøp deg en ordbok.

Anonymkode: f4f94...7b4

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjøp deg en ordbok.

Igualmente 😁

Endret av lh45
Skrevet

Jeg tenner på det, men samtidig føles det litt feil ut når det er et barn i umiddelbar nærhet...

AnonymBruker
Skrevet

Mannen synes graviditet er antennene, han ville ikke ha sex med meg da magen ble synelig. 

Anonymkode: e8eae...11c

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mannen min var helt gal i alle mine tre svangerskap. Vi har normalt mye sex, men vi begge var ekstra kåte i svangerskapene og hadde sex flere ganger daglig i 9 mnd. Hadde sex samme dag som fødsel med alle tre. Han finner meg ekstremt attraktiv som gravid. Heldigvis finner han meg attraktiv selv om jeg ikke er gravid også. 
Jeg har også blitt lagt an på som høygravid og mannen fikk forespørsel om jeg var til låns sist svangerskap… så noen tenner nok på gravide selv om det ikke er deres partner  

Mannen min finner generelt gravide attraktive, men han ville ikke hatt sex med en kvinne som var gravid med andres barn. Han tenner ikke på andre gravide, men synes det er fint og han havner lett over i fantasien om at jeg er gravid igjen. Jeg skal uke ha flere barn, men vi har dokumentert med både filmer og bilder som vi begge nyter å se på. 

Anonymkode: 18743...4fc

Hvordan kom du i en situasjon der en mann fikk anledning til å spørre om han kunne «låne» deg? 

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (14 minutter siden):

Hvordan kom du i en situasjon der en mann fikk anledning til å spørre om han kunne «låne» deg? 

Mannen ble spurt av en bekjent som ikke var fremmed for å si at han tente på gravide kvinner. Nå skal det sies at han har ytret ønske om å «låne meg» før jeg ble gravid også. Ikke en vi omgås med noe særlig, kan du skjønne. Ikke får han «låne» meg heller. Jeg er ikke en gjenstand som kan lånes bort. 
Jeg ble lagt an på i et bryllup, 8 mnd på vei. Med mannen min tilstede. 

Anonymkode: 18743...4fc

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (16 timer siden):

Dårlig forklaring. Forsøker med et bilde (ikke helt slik, men prinsippet er noenlunde det samme):

https://sexpositions.club/positions/224.html

Hun kunne holde tak i det øverste beinet mitt og presse det ned / presse seg mot det. Derrav "riding på beinet". Utrolig digg følelse for meg siden det føltes ut som om jeg ble dratt inn i henne og kom dypere inn enn noen gang. Og hun fikk ekstra stimulering av klitoris og det likte hun veldig godt også.

Dette er min favoritt 🥰

Anonymkode: b1cdc...74a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 11.30):

Tenner menn ekstra på gravide kvinner? Ønsker å høre fra mannfolka her. I såfall hvorfor/hvorfor ikke? Og har dere tips til stillinger når magen begynner å bli i største laget?

Anonymkode: f527a...d30

Tenner ikke mer og heller ikke mindre

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.42):

Mannen synes graviditet er antennene, han ville ikke ha sex med meg da magen ble synelig. 

Anonymkode: e8eae...11c

Veldig mange menn synes det, og kanskje har det en biologisk funksjon. Men du kan ta det helt med ro, det går over når graviditeten er over.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig mange menn synes det, og kanskje har det en biologisk funksjon. Men du kan ta det helt med ro, det går over når graviditeten er over.

Mulig, men veldig glad for at min mann ikke var rammet av en slik biologisk funksjon, og at det var helt naturlig for ham å ha sex med meg selv om jeg var gravid. 

At mange menn synes det, og noen også tenner ekstra på at kvinnen er gravid, tyder forsåvidt mer på at dette er mentalt enn biologisk. 

Anonymkode: b4621...5e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 0.28):

Det finnes helt klart menn som gjør det. 

Første svangerskap var jeg så dårlig at jeg var lite sosial, men andre svangerskapet var jeg svært frisk og sprek, og hadde en fantastisk glød, sprek og lykkelig som jeg var. Derfor var jeg med på det sosiale som skjedde, bare uten alkohol selvfølgelig, og ble kontaktet av flere menn som ga uttrykk for at en gravid kvinne var det mest sexy de så. 

Min mann satte absolutt ikke pris på dette. Vi hadde sex hele svangerskap, men der jeg fant det ganske fascinerende at noen menn faktisk tente på at jeg var gravid, så anså min mann det som en stor fornærmelse at de prøvde seg på meg da. Jeg var i hans øyne virkelig virkelig merket som opptatt og hans da. 😄

Anonymkode: b4621...5e5

Er høy gravid nå, og merker mannen min blir veldig rar når andre menn snur seg etter meg. For det gjør de, noen mindre sjenerte enn andre 🤣... Og ni stirrer med tunga ut som ei varm bikkje 🤣... For skal innrømme dette svangerskapet er jeg sprek, slankere enn de andre og trener daglig. Gull vokser som normalt, men magen er faktisk ikke så stor som de andre. Pga magemuskler.så mannen får helt sånne spasmer, nekter for absolutt det. Men fortsetter med spasmene sine. Voldsomt på å holde hender, holde rundt meg og kysse hver eneste plass vi er på ute 🤣... Markerings behov for å vise at han er den som gjorde mig sånn 🤣.. har ingen interesse av andre, snarere ser på de som frastøtende og irriterende og i veien. Men lar mannen holde på med Vaset sitt. Så han føler seg fornøyd 🤣... Sex livet vårt er og såå si hele tiden. Han er helt på tuppa noenganger, er vel litt motsatt. Men klart hiver meg på når han först vil 🤣... For er nå på slutten og mer energi enn noen gang så må knulles for å bli sliten helt ut på kvelden 🤣🤣🤣... 

Anonymkode: d9282...687

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er høy gravid nå, og merker mannen min blir veldig rar når andre menn snur seg etter meg. For det gjør de, noen mindre sjenerte enn andre 🤣... Og ni stirrer med tunga ut som ei varm bikkje 🤣... For skal innrømme dette svangerskapet er jeg sprek, slankere enn de andre og trener daglig. Gull vokser som normalt, men magen er faktisk ikke så stor som de andre. Pga magemuskler.så mannen får helt sånne spasmer, nekter for absolutt det. Men fortsetter med spasmene sine. Voldsomt på å holde hender, holde rundt meg og kysse hver eneste plass vi er på ute 🤣... Markerings behov for å vise at han er den som gjorde mig sånn 🤣.. har ingen interesse av andre, snarere ser på de som frastøtende og irriterende og i veien. Men lar mannen holde på med Vaset sitt. Så han føler seg fornøyd 🤣... Sex livet vårt er og såå si hele tiden. Han er helt på tuppa noenganger, er vel litt motsatt. Men klart hiver meg på når han först vil 🤣... For er nå på slutten og mer energi enn noen gang så må knulles for å bli sliten helt ut på kvelden 🤣🤣🤣... 

Fint at dere kan ha det deilig, selv om mannen din høres litt slitsom ut. Liker du selv den oppmerksomheten du får fra andre menn? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

🤣

Anonymkode: f527a...d30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er en høy gravid?

Tviler på at noen «ni stirrer» med tungen ute, hvilke steder er det du frekventerer? 

Anonymkode: 71dfe...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...