AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Tenner menn ekstra på gravide kvinner? Ønsker å høre fra mannfolka her. I såfall hvorfor/hvorfor ikke? Og har dere tips til stillinger når magen begynner å bli i største laget? Anonymkode: f527a...d30
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 En ting er om mannen tenner på kona si som tilfeldigvis også er gravid, men når folk har gravid-fetisj vrenger magen min seg altså. Anonymkode: fb0c0...200 10 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenner menn ekstra på gravide kvinner? Anonymkode: f527a...d30 Personlig gjør jeg ikke det. Jeg tenner langt mindre. Hvorfor vet jeg ikke. Dette er jo helt individuelt, så mange bryr seg ikke og mange tenner sikker ekstra. Men selv så mistet jeg helt lysten under min kones graviditeter. Anonymkode: cddd4...54f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenner menn ekstra på gravide kvinner? Ønsker å høre fra mannfolka her. I såfall hvorfor/hvorfor ikke? Og har dere tips til stillinger når magen begynner å bli i største laget? Anonymkode: f527a...d30 Hun ble kåtere, og det ga jo en ekstra piff. I niende måned var det doggy, liggende sidelengs, eller en stilling der hun lå på ryggen, og jeg kunne ta henne stående. Anonymkode: eeb20...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Jeg syntes kona mi var supersexy når hun var gravid. Hun ble også kåtere i denne perioden, så vi hadde mer sex da enn etterpå. Andre gravide kvinner synes jeg er flott, men det hadde ikke falt meg inn å ha sex med en kvinne som var gravid med noen andre sitt barn. Det hadde blitt merkelig... Anonymkode: 92310...d92 10 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Jeg må innrømme at graviditet - særlig litt ut i svangerskapet - virker veldig avtennende. Men det går jo heldigvis over. Anonymkode: f4f94...7b4 2
Even Tuell Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Graviditeten hennes tente meg ikke, men hun gjorde det akkurat som før. Sex når hun gikk gravid var ikke noe vesentlig anerledes enn at vi måtte tenke litt på stillinger. Det ble riktignok mindre sex enn vanlig nettopp pga. alle tingene som skjer med en gravid kropp. Så vidt jeg husker ble det ofte bakfra og noe liggende (litt sånn sakse-aktig hvor hun lå på ryggen mens jeg lå på siden. Så hadde jeg ett bein mellom hennes som hun kunne "ri" litt på). 1
Gjest Lurven Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Even Tuell skrev (22 minutter siden): Graviditeten hennes tente meg ikke, men hun gjorde det akkurat som før. Sex når hun gikk gravid var ikke noe vesentlig anerledes enn at vi måtte tenke litt på stillinger. Det ble riktignok mindre sex enn vanlig nettopp pga. alle tingene som skjer med en gravid kropp. Så vidt jeg husker ble det ofte bakfra og noe liggende (litt sånn sakse-aktig hvor hun lå på ryggen mens jeg lå på siden. Så hadde jeg ett bein mellom hennes som hun kunne "ri" litt Red hun på beinet ditt?😲
lh45 Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En ting er om mannen tenner på kona si som tilfeldigvis også er gravid, men når folk har gravid-fetisj vrenger magen min seg altså. Anonymkode: fb0c0...200 "æsj til folk som tenner på gravide"... nok ett dømmende innlegg fra en sneversynt anonym profil, feigt å ikke stå frem med identitet! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 lh45 skrev (1 minutt siden): "æsj til folk som tenner på gravide"... nok ett dømmende innlegg fra en sneversynt anonym profil, feigt å ikke stå frem med identitet! Tja. Er det ikke litt merkelig å tenne spesifikt på gravide, særlig dersom hun bærer annen manns barn? Anonymkode: 4512a...d86 1
lh45 Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja. Er det ikke litt merkelig å tenne spesifikt på gravide, særlig dersom hun bærer annen manns barn? Anonymkode: 4512a...d86 Hvorfor annen manns barn? Har du slike tanker om sex mellom par som venter felles barn...?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Skrevet 21. juli 2023 Det finnes helt klart menn som gjør det. Første svangerskap var jeg så dårlig at jeg var lite sosial, men andre svangerskapet var jeg svært frisk og sprek, og hadde en fantastisk glød, sprek og lykkelig som jeg var. Derfor var jeg med på det sosiale som skjedde, bare uten alkohol selvfølgelig, og ble kontaktet av flere menn som ga uttrykk for at en gravid kvinne var det mest sexy de så. Min mann satte absolutt ikke pris på dette. Vi hadde sex hele svangerskap, men der jeg fant det ganske fascinerende at noen menn faktisk tente på at jeg var gravid, så anså min mann det som en stor fornærmelse at de prøvde seg på meg da. Jeg var i hans øyne virkelig virkelig merket som opptatt og hans da. 😄 Anonymkode: b4621...5e5 1
jabx Skrevet 21. juli 2023 #13 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tenner menn ekstra på gravide kvinner? Ønsker å høre fra mannfolka her. I såfall hvorfor/hvorfor ikke? Og har dere tips til stillinger når magen begynner å bli i største laget? Anonymkode: f527a...d30 Tenner vel ikke ekstra på det, men synes det kan være fint og sexy. Ikke noen ulempe når det gjelder tenning.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #14 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hun ble kåtere, og det ga jo en ekstra piff. I niende måned var det doggy, liggende sidelengs, eller en stilling der hun lå på ryggen, og jeg kunne ta henne stående. Anonymkode: eeb20...0b9 Støtter denne. Min kone ble til tider veldig kåt mens hun var gravid. Deilig som mann å oppleve ei så kåt dame som elsket å få sperm i fitta..... Når hun ble så mottakelig så ble jeg også veldig kåt. Anonymkode: 79f69...91a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 On 7/22/2023 at 12:22 AM, lh45 said: "æsj til folk som tenner på gravide"... nok ett dømmende innlegg fra en sneversynt anonym profil, feigt å ikke stå frem med identitet! Du er akkurat like anonym som meg. Jeg skriver æsj til dem med gravidfetisj, ikke de normale menneskene som tenner på kona si/kjæresten sin. Har du problemer med leseforståelsen din? Anonymkode: fb0c0...200
Geojak Skrevet 23. juli 2023 #16 Skrevet 23. juli 2023 Tenner ikke på andre gravide kvinner. men kona var herlig når hun var gravid 🥰 En graviditet som var ønsket så,hun «glødet» og hadde masse sexlyst. Vi «holdt på» helt frem til dagen før fødsel, måtte ikke tilpasse oss noe spesielle stillinger, det meste fungerte akkurat som før. 1
gorbis76 Skrevet 23. juli 2023 #17 Skrevet 23. juli 2023 Gravide kvinner er vakkert. Når kona mi har vært gravid har det vært fint og se. Kona mi har mer sexlyst når hun er gravid enn når hun ikke er. Ser jeg gravide damer kan jeg nok drømme litt om at det var min kone som var det. Stillinger som er ok med gravid, misjonær, doggy, kona øverst 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #18 Skrevet 23. juli 2023 Jeg tenner på gravide. Er far til 2, men har også hatt sex med en singel gravid jente. Anonymkode: bd775...b53 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #19 Skrevet 23. juli 2023 On 7/21/2023 at 11:30 AM, AnonymBruker said: Tenner menn ekstra på gravide kvinner? Ønsker å høre fra mannfolka her. I såfall hvorfor/hvorfor ikke? Og har dere tips til stillinger når magen begynner å bli i største laget? Anonymkode: f527a...d30 Jeg ble helt idiot når kona var gravid, aldri sett en mer sexy dame i mitt liv. Samme med når et side sprang var gravid med mannen sin. Det var noe med at alt jeg elsket var blitt 10-20 ganger større. Men alle andre gravide damer, neitakk. Jeg har også hatt sex med pluss size etter at jeg ble singel. Det er ikke det samme og jeg syns det hele var litt enkelt. Anonymkode: ebce2...d07
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #20 Skrevet 23. juli 2023 Mannen min var helt gal i alle mine tre svangerskap. Vi har normalt mye sex, men vi begge var ekstra kåte i svangerskapene og hadde sex flere ganger daglig i 9 mnd. Hadde sex samme dag som fødsel med alle tre. Han finner meg ekstremt attraktiv som gravid. Heldigvis finner han meg attraktiv selv om jeg ikke er gravid også. Jeg har også blitt lagt an på som høygravid og mannen fikk forespørsel om jeg var til låns sist svangerskap… så noen tenner nok på gravide selv om det ikke er deres partner Mannen min finner generelt gravide attraktive, men han ville ikke hatt sex med en kvinne som var gravid med andres barn. Han tenner ikke på andre gravide, men synes det er fint og han havner lett over i fantasien om at jeg er gravid igjen. Jeg skal uke ha flere barn, men vi har dokumentert med både filmer og bilder som vi begge nyter å se på. Anonymkode: 18743...4fc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå