Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kjæreste som er skikkelig av og på. Ser at han begynner å følge masse jenter på instagram og liker bildene. Har mistanker om at han flørter med andre også, fordi det har han gjort før. Nå for tiden er ikke forholdet våres så bra igjen, og nærheten har sakte men sikkert begynt å forsvinne. Jeg har holdt ut ganske lenge, mye på grunn av at vi har en baby. Men nå begynner jeg å bli usikker på om jeg orker lenger det her. Har blitt skuffa så uendelig ganger. Og det verste er at han ikke svarer meg når jeg spør om hvordan han ser for seg fremtiden med oss. Føler jeg bare venter og venter på han til å skjerpe seg.  Noen tips til hva jeg burde gjøre?

Anonymkode: b3293...67e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du i framtiden da? 

Anonymkode: 746d1...bfa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva vil du i framtiden da? 

Anonymkode: 746d1...bfa

Vil at forholdet skal fungere, men vet ikke om jeg burde fortsette å håpe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en kjæreste som er skikkelig av og på. Ser at han begynner å følge masse jenter på instagram og liker bildene. Har mistanker om at han flørter med andre også, fordi det har han gjort før. Nå for tiden er ikke forholdet våres så bra igjen, og nærheten har sakte men sikkert begynt å forsvinne. Jeg har holdt ut ganske lenge, mye på grunn av at vi har en baby. Men nå begynner jeg å bli usikker på om jeg orker lenger det her. Har blitt skuffa så uendelig ganger. Og det verste er at han ikke svarer meg når jeg spør om hvordan han ser for seg fremtiden med oss. Føler jeg bare venter og venter på han til å skjerpe seg.  Noen tips til hva jeg burde gjøre?

Gå! 

Anonymkode: d64de...728

AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne ta en skikkelig prat med han. 

Fortell at du sitter og venter på at han skal skjerpe seg, slutte å tulle rundt og at dere skal bygge familie sammen. Si at du har ikke gitt opp håpet, men han må snart finne ut av hva han vil. Si at han må ta noen måneder å tenke på det. Si at du tenker at du vil ha det fint med han og baby, og du vil gjerne at det skal være dere tre. Men han må ville det samme, og akkurat nå ser det ut som han ikke er klar for noe forhold eller være familie med dere. 

Da har du satt en grense, og han må ta en liten oppvask med seg selv. Nå roter han jo bare rundt uten mål eller mening høres det ut som. Så lar du saken ligge noen måneder, og ser hva som ser. Er det ingen bedring, så er det jo ikke noe liv laga i forholdet. 

Anonymkode: 9d8f6...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...