AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #61 Del Skrevet 1. august 2023 I alle tilsvarende tråder er argumentet at "det er bare i ferien", og "må være lov å skeie ut en sjelden gang". Problemet er jo at det ikke er en sjelden gang om man er ærlig med seg selv om summen av alt. I en annen tråd mente mange det var hysterisk å ikke la barna spise is hver dag i sommerferien. Samme med godteri i påskeferien. Så er det jo bare jul, høstferie, bursdager og avslutninger en gang i året. The list goes on. Unner barna mine en bedre start på dagen enn hva man får med søppelmat, enten det er ferie eller hverdag. Anonymkode: 98472...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #62 Del Skrevet 1. august 2023 Å spise frokost på mc Donalds må jo være det smarteste! Om ungene har veldig lyst til å spise der i ferien. Juice, fruktbiter, toast, brød med egg, kaffe. Er da ikke noe mer usunt på mc Donalds, enn på en kafé, hotellfrokost eller på kjøkkenet hjemme? Mc muffin med egg og bacon - 292 kcal Mc toast med ost og skinke - 199 kcal Sunniva appelsinjuice 2,5 dl - 110 kcal Melk kan du få kjøpt også Så en 300-400 kalorier for frokost inkludert drikke? Det blir fort mer enn det når en spiser hjemme. Anonymkode: 6970e...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #63 Del Skrevet 1. august 2023 Gunnhilda10 skrev (På 23.7.2023 den 1.03): jeg forstår ikke. Mac Donald og burger king? Hører vel ikke helt sammen i samme setning med sunn mat? var uansett virkelig ikke klar over at disse hadde frokost på menyene sine???!! fysj!!!!! Obvious troll is obvious. Anonymkode: 65ddc...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #64 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 8.37): Eh dette må jeg virkelig bare spørre om!! sønnen min spurte meg i dag om vi kunne kjøre å spise Mac Donald-mat til frokost. jeg trodde først han bare tullet med meg for sånn mat til frokost er virkelig hårreisende. Men neida hans ene kamerat har gjort dette med sine foreldre sier han. flere ganger i løpet av ferien slik jeg forstod det. jeg ble helt satt ut og trodde virkelig ikke det jeg hørte. Mac donald-mat som frokost??? hva tenker foreldrene på når de gjør sånt med en sønn?? det er jo ikke sunt eller bra på noen som helst måte. dette kan da virkelig ikke være normalt eller? synes det høres helt forferdelig ut. det er jo skikkelig fæl og grusom mat der Anonymkode: 10886...964 Det er jo både salater og kylling nuggets der da. Det er vel ikke farlig å spise sånt av og til i den korte ferien vi har her i Norge. Det er vel ikke vanlig, men jeg tror ikke ting man gjør et par ganger i livet er så farlig da😊 Anonymkode: 16404...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #65 Del Skrevet 14. september 2023 TinaEmilie98 skrev (På 21.7.2023 den 14.15): Min frokost 😍 Mye mat! 😋 Stor jente? 🙊😍 Anonymkode: 15dc5...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #66 Del Skrevet 18. september 2023 On 9/14/2023 at 10:21 AM, AnonymBruker said: Mye mat! 😋 Stor jente? 🙊😍 Anonymkode: 15dc5...d23 Wtf.... Anonymkode: b346c...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #67 Del Skrevet 18. september 2023 Normalt vet jeg ikke om det er, men det er ihvertfall ikke sundt Anonymkode: 43909...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #68 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 8.37): Eh dette må jeg virkelig bare spørre om!! sønnen min spurte meg i dag om vi kunne kjøre å spise Mac Donald-mat til frokost. jeg trodde først han bare tullet med meg for sånn mat til frokost er virkelig hårreisende. Men neida hans ene kamerat har gjort dette med sine foreldre sier han. flere ganger i løpet av ferien slik jeg forstod det. jeg ble helt satt ut og trodde virkelig ikke det jeg hørte. Mac donald-mat som frokost??? hva tenker foreldrene på når de gjør sånt med en sønn?? det er jo ikke sunt eller bra på noen som helst måte. dette kan da virkelig ikke være normalt eller? synes det høres helt forferdelig ut. det er jo skikkelig fæl og grusom mat der Anonymkode: 10886...964 Synes ikke det høres normalt ut. Nå har jeg ikke spist McD mat på godt over 15 år så kan vel ikke si noe. Anonymkode: a037a...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå