AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Har noen av dere kjøpt litt for mye en dere trodde?😅 og hvor mye var tollen? Jeg vet ikke tror vi her kan være over verdigrensa Anonymkode: 70d7c...8ae
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Ja, det er jeg stadig vekk, spesielt på klær. Har aldri betalt toll. Anonymkode: 4b120...e93
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Har noen av dere kjøpt litt for mye en dere trodde?😅 og hvor mye var tollen? Jeg vet ikke tror vi her kan være over verdigrensa Anonymkode: 70d7c...8ae Med mindre det er veldig dyre enkeltplagg så kan dere vel bare ta av lappen og ta i bruk klærne, så er det vel ingen som vet hvor mye dere har kjøpt på ferien? Anonymkode: 4b906...b7d 2
Eva-Lena Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Har handlet langt over det nåde fra Danmark og Sverige. Aldri betalt ei krone i toll enda jeg ble stoppet og måtte vise hva jeg handlet. De spurte ikke etter kvitteringer heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå